Image

ביתר ירושלים

קיץ מעט הפכפך על קבוצת הכדורגל של ביתר ירושלים, הקבוצה מהבירה לא הביאה רכש נוצץ בעוד שמספר שחקנים בולטים מהעונה הקודמת עזבו לטובת הכסף הגדול היוקרה של מכבי תל אביב כמו אלי דסה שמצליח בה מאוד ושלומי אזולאי שפחות מוצא את עצמו בשורות הצהובים. מרבית העבודה של סלובודאן דראפיץ', מאמנה הסרבי – ישראלי של ביתר ירושלים היה לשמר על הסגל הקיים עם מעט חיזוקים במקומות הנכונים, שכן הקבוצה בעונה שעברה סיימה בצמרת הטבלה ואף הגיעה להשתתפות במפעלים האירופאים שם הודחה בשלב השני של הליגה האירופית מול שרלרואה הבלגית, משחק שיזכר לעוד הרבה זמן בגלל שני הכרטיסים האדומים שספגה ביתר והעובדה שהאוהדיה התפרעו ביציעים. לאחר אותה התפרעות הודיע הבעלים אלי טביב כי הוא אינו מעוניין יותר לשמש בתור הבעלים של הקבוצה היות והקהל עשה את הפרובוקציה בבלגיה על מנת לפגוע בו ובקבוצה, אך בסופו של דבר נשאר טביב בקבוצה והוא עדיין הבעלים.

את העונה בליגה התחילה הקבוצה מהבירה בצורה לא משכנעת ולא הצליחה לחבר שני נצחונות אך לאחר חיזוק בעמדת המגן הימני על ידי החתמתו של אלעד גבאי וחיזוק משמעותי בהתקפה בדמותו של ניקיטה רוקביצה האוקראיני – אוטסרלי הבינלאומי הצליחה הקבוצה לנצח מספר משחקים ברצף ולהזכיר את ביתר ירושלים של העונה שעברה. המשחק שאולי מהווה את התפנית לעונה הזו של ביתר הוא הנצחון 4-2 בבלומפילד על האלופה מכבי תל אביב, כאשר ניקיטה רוקביצה כובש שלושה שערים לרשתו של פרדרג ראייקוביץ'. אותו רקוביצה אגב, נבחן עונה שעברה במכבי תל אביב במהלך הקיץ על ידי אוסקר גרסיה אך לבסוף האחרון החליט שלא להחתימו מסיבות מקצועיות, דבר שאולי לימים עוד יתברר כטעות.

אותו נצחון נתן רוח גבית לקבוצה שהגיע למשחק החוץ בבלומפילד בלי שנתנו לה יותר מידי סיכויים לנצח את האלופה אך עם משחק מרשים בהגנה ובהתקפה הצליחה ביתר לייצר נצחון יפה. עם סגל מרשים ושחקנים כמו בוריס קליימן, אלעד גבאי, הבלם הספרדי רואדה, עומר אצילי ולידור כהן רבים חושבים שגם השנה ביתר ירושלים תרוץ חזק בצמרת.

Scroll to Top