Image

בנק לאומי

בנק לאומי הוא בנק שבימי עבר היה נקרא בנק אנגלו- פלשתינה והוא הוקם בשנת 1902 אוצר התיישבות היהודים. רק בשנת 1951 הפך הבנק את שמו לבנק לאומי לישראל. היום לבנק יש סניפים רבים בכל רחבי הארץ והוא אחד הבנקים הגדולים בישראל. כחלק מההתפתחות הטכנולוגית חסרת המעצורים לבנק לאומי יש אתר אינטרנט המאפשר ללקוחותיו השונים העסקיים והפרטיים לנהל את חשבון הבנק שלהם מרחוק. האתר מתחלק לקטגוריות הבאות:

  • לאומי דיגיטל – באמצעות שירותי הדיגיטל של בנק לאומי ניתן לגלוש לחשבון הבנק האישי שלכם, בכל זמן ולבצע פעולות בנקאיות שונות, העברות כספים, לבצע מסחר בשוק ההון ולהתעדכן בדרכים שונות לניהול החשבון בבנק לאומי בצורה הטובה ביותר. באמצעות אתר בנק לאומי ניתן לנהל מעקב על ההוצאות וההכנסות ולתכנן תקציב אישי בצורה קלה, פשוטה ונוחה. מידע נוסף כמו מוקד לאומי call, קבלת דואר בטוח מהבנק ותשלום חשבונות מתאפשר דרך האתר של בנק לאומי.
  • סוגי חשבונות – באתר של בנק לאומי ניתן להיחשף לסוגי החשבונות אותם ניתן לפתוח בסניף הבנק אשר קרוב למקום מגוריכם או מקום העבודה שלכם. האופציות העומדות בפניכם הם חשבונות סטודנטים, חשבונות לצעירים, לחיילים, לגמלאים ועוד. את כל סוגי החשבון ניתן לנהל באינטרנט, בסלולאר דרך האפליקציה החכמה של בנק לאומי, בטלפון , באמצעות השימוש בעמדות של לאומי דיגיטל או דרך הסניף דרך עזרה של בנקאי מוסמך. אם בעבר בכדי לפתוח חשבון בנק היינו מחויבים להגיע לסניף, לעמוד בתור, לא עוד, היום בנק לאומי מאפשר ללקוחותיו הפוטנציאליים לפתוח חשבון בנק ב-3 שלבים. ממלאים את הפרטים האישיים, מעלים מסמכים לפי הצורך, מבצעים ׳פגישה׳ עם בנקים דרך האינטרנט וכך בקלות, במהירות ופשטות פותחים חשבון בבנק לאומי.
  • שוק ההון- דרך אתר האינטרנט של בנק לאומי ניתן לבצע מסחר בבורסות תל אביב, אירופה וארה״ב, להתעדכן בעסקאות כלכליות שונות, לצפות בשערים, לנהל חשבון מט״ח, להמיר מטבע חוץ ועוד.
  • בנוסף, באמצעות הממשק הנוח של בנק לאומי, תוכלו לפתוח חיסכון או פיקדונות. בנוסף, ניתן לפתוח פיקדון מטבע חוץ בצורה נוחה וקלה.

שירותים נוספים שניתן לקבל מאתר בנק לאומי הם ייעוץ פנסיוני, ייעוץ למשכנתאות , לקבל מידע על פרויקטים בשילוב לאומי והקהילה ועוד.

 

Scroll to Top