דרושים עובדים סוציאלים

דרושים עובדים סוציאליים

תחום של עבודה סוציאלית בא במגע עם אנשים שונים המשויכים בצורה כזו או אחרת לשכבות החלשות שבאוכלוסייה. מטרתו של עובד סוציאלי הינה לעזור לאנשים בחיי הקהילה ולתווך ביניהם לבין רשויות ציבוריות וחברתיות. מי שעוסק בתחום העבודה הסוציאלית הוא כזה שסיים את לימודיו בצורה מלאה במסגרת אקדמית, עבר את כל המבחנים והמשימות כך שיש לו את הכלים, הכישורים והמיומנויות לעסוק בתחום רגיש וסבוך כל כך העוסק קודם כל באנשים.

 

דרושים עובדים סוציאלים היכן הם משתלבים ?

עובדים סוציאליים משתלבים בגופים ציבוריים שונים ואלו גם המקומות בהם הם יחפשו עבודה בין אם דרך הרשתות החברתיות, פורטלים לחיפוש עבודה באינטרנט, מפה לאוזן ועוד. אם בעבר לא היה פשוט למצוא עבודה בתחום ומדובר היה בתהליך של כמה חודשים ארוכים, היום התהליך קוצר ויחסית בקלות ניתן להשתלב בתחום עם תום הלימודים. גופים כמו קופות חולים, בתי חולים לפגועי נפש, בתי חולים ציבוריים, עיריות, פנימיות, מוסדות לנשים מוכות, בתי אבות, מוסדות לאנשים עם נכויות, בתי ספר, בתי סוהר זקוקים לעובדים סוציאליים באופן שוטף, תמידי וקבוע.

 

לעובדים הסוציאליים הפועלים במגוון של גופים ומוסדות תפקיד חשוב ומרכזי. על עובדים סוציאליים להיות מסוגלים להתמודד עם מצבים לא פשוטים בשלל היבטים: רגשיים, פסיכולוגיים, כלכליים וחברתיים. מכיון שמדובר בעבודה מול אוכלוסיות חלשות כמו זקנים, נכים, אנשים חולים או כאלה הנמצאים במעמד סוציו-אקונומי נמוך, העובד הסוציאלי חייב להיות אדם סבלני, קשוב לצרכיו של האדם העומד מול, נעים הליכות ולקדם את בריאותו במידת הצורך.

 

היום דרך האינטרנט ניתן בקלות יחסית למצוא עבודה שכן מדובר בתחום מאוד נפוץ בו יש צורך לעובדים חדשים כל הזמן. הפורטלים השונים מפרסמים משרות בשלל גופים וארגונים שאמורים לקדם את העובדים הסוציאליים הן מבחינת הניסיון המקצועי אותו יצברו והן מבחינת הידע. לרוב הדרישות לעבודה סוציאלית בתפקידים שונים ידרשו תואר B.A בעבודה סוציאלית, תעודת רישום בפנקס עובדים סוציאליים, קורות חיים, תמונת פספורט, מענה על שאלונים אישיים ומקצועיים ועוד. ניתן להתעדכן בדרישות הרלוונטיות בהתאם למשרה שאליה אתם מועמדים.

Scroll to Top