הובלות בתל אביב

הובלות בתל אביב – טיפים להובלות ידידותיות לסביבה

אנשים העומדים בפני מעבר דירה, מוצאים את עצמם נתונים לחסדיהן של שפע קופסאות קרטון, גיליונות בועות פלסטיק ופריטים אחרים המשמשים להגנת חפצים. אנשים המודעים לסביבה מודאגים מכמויות הפסולת הרבות הכרוכות באריזת החפצים.

חברת הובלות ידידותית לסביבה

חומרי הייצור של אביזרי האריזה כרוכים אף בעבודה משמעותית. למרבה המזל, ניתן למצוא חברת הובלות בתל אביב ידידותית לסביבה. בנוסף, ניתן לנקוט במספר צעדים על מנת למנוע בזבוז משאבים ולשמור על סביבה ירוקה.

מידע מפורט מחברת ההובלות

עליך לקבל מחברת הובלות בתל אביב מידע רב ככל הניתן, כמו למשל: "יש לנו מיטת קינג סייז שאנחנו מעוניינים להעביר, האם היא כרוכה בתוספת מחיר?" או "מה העלות להובלת עשרים מדפי ספרייה?".

לארוז רק את הפריטים הדרושים

כשאתם אורזים בית, כמות הפריטים שצריכים להיכנס לתיבות אריזה יכולה להיות מכריעה. לא רק שנוצר בלגן משמעותי מהצורך להעביר הכול, זה גם מבזבז חומרי אריזה. במקום זאת, מומלץ לקחת מעט זמן על מנת להפחית את העומס ככל הניתן.

מחזור רווחי בהובלה ירוקה

תנו פריטים שאינם בשימוש או מכרו אותם כדי לעשות עוד קצת כסף. נסו להימנע מזריקת הרבה פריטים לזבל. פריטים אלו ימצאו את עצמם בסופו של דבר במזבלה, הידועה כאויב הגדול ביותר של הסביבה.

מחזר ככל הניתן

נציגי חברת שניר הובלות מסייעים לך להבין מהם הפריטים הרבים שאינם בשימוש ושאותם ניתן למחזר, כולל נייר, אלומיניום ואלקטרוניקה. אל תזרוק אלקטרוניקה ישנה לפח, היות והיא מכילה כימיקלים מסוכנים שאינם בריאים לקרקע.

חומרים מסוכנים

עופרת, כספית וכימיקלים מסוכנים אחרים עלולים לחדור למי התהום ובסופו של דבר לעשות את דרכם חזרה אל תוך הבית. בדוק עם חברת הובלות בתל אביב לאן ניתן להוביל את מוצרי האלקטרוניקה על מנת להבטיח שהם מטופלים כראוי.

שימוש ידידותי לסביבה בחומרי אריזה

כשמתכננים מעבר דירה, יש להקפיד להיות מודע למקום ממנו מגיעים חומרי האריזה. חברת הובלות בתל אביב נמנעת משימוש בחומרים סטנדרטיים, כגון תיבות, אריזות קלקר, גיליונות בועות פלסטיק, וחומרים שאינם מתכלים.

Scroll to Top