Image

הסרת משקפיים ללא ניתוח

רוב האנשים בימינו חושבים כי על מנת להסיר משקפיים יש צורך בניתוח לייזר מורכב שיכול להסיר את הצורך במשקפיים לתמיד. הדבר הוא נכון אך הניתוח לא תמיד עלול להסתיים בטוב ולפעמים אף להזיק לעיניים שלנו או לעוור אותן.

הסרת משקפיים ללא ניתוח מבוצעת כתחליף לניתוח בלייזר. הסרת משקפיים ללא ניתוח מכונה גם “תוכנית ריפוי השתברות אור הקרנית” (קורניל רפרקטיב תרפי) שמתאימה גם למבוגרים וגם לילדים וזאת בשונה מניתוחי הרפרקציה שמתאימים למטופלים מעל גיל 18 ובמקרים אחרים מעל גיל 21. התכנית המהפכנית להסרת המשקפיים ללא ניתוח משפרת את הראייה הטבעית תוך מספר שעות, ללא תרופות וללא כל התערבות כירורגית.

הסרת משקפיים ללא ניתוח (אורטו קיי או) אושרה לאחרונה ע״י מינהל התרופות והמזון האמריקאי FDA . ניתן להשיג באמצעות התוכנית, ראייה משובחת תוך פרק זמן קצר יחסית של 24 שעות עד שבוע בלבד! התוצאה מושגת ע״י הרכבת “תותבות” הניתנות להסרה בעלות עיצוב מיוחד לראייה אותן מחדירים לעיניים לתיקון ליקויי ראייה בהם קוצר ראייה, רוחק ראייה וצילינדר.

מהם היתרונות שבהסרת משקפיים ללא ניתוח?

  • משיגים ראייה טבעית ללא צורך בעדשות, תרופות או כל דבר אחר.
  • תוצאות הסרת המשקפיים ללא ניתוח יהיו מיידיות ויקחו כמה ימים או שבועות.
  • הסרת משקפיים ללא ניתוח נחשבת בטיחותית ויעילה יותר.
  • אין סיכונים כמו בניתוח להסרת משקפיים בלייזר, הטיפול נוח והפיך.
  • אין הגבלת גיל – מתאים לילדים ובני נוער אקטיביים, שאינם מתאימים לניתוח לייזר.
  • המחיר של הסרת משקפיים ללא ניתוח נמוך משמעותית מניתוח בלייזר.

למי זה מתאים?

הסרת המשקפיים ללא ניתוח לא מתאים לכל אחד. התהליך להסרת משקפיים ללא ניתוח מיועד בעיקר עבור  קצרי ראייה שלא עוברים יותר משש דיופטר או צילינדר של יותר מאחד וחצי דיופטר. בנוסף על האנשים להיות בעל קרנית בריאה. תהליך זה אינו מיועד לנשים בהריון או אנשים הסובלים מבעיות בריאותיות מסויימות.

אז אם אתם מעוניינים להסיר את המשקפיים שלכם באמצעות שיטה אחרת שלא מסכנת את בריאות העין שלכם או גורמת נזק בלתי הפיך, צרו קשר איתנו ונעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

Scroll to Top