Image

השכרת רכב יד שנייה – חוסך בעלויות

כולנו נמצאים בסוג של דילמה בנוגע לדרך בה נתנייד ממקום למקום. יוקר המחייה מביא איתו הוצאות קבועות גבוהות ביניהן חשבונות החשמל והארנונה, שכר דירה או משכנתא, הלוואות שלקחנו מהבנק, וכן גם הדלק, הוצאות הביטוח והתחזוקה השוטפת של הרכב שלנו הן חלק מההוצאות הקבועות החודשיות שלנו.

 

ההחלטה האם להשכיר רכב בשיטת ליסינג פרטי או עסקי או לחלופין לרכוש רכב מאדם פרטי, היא החלטה מורכבת הכוללת בתוכה גורמים שונים. מצד אחד כאשר בוחרים בשיטת הליסינג שהמשמעות שלה היא למעשה השכרת רכב יד שנייה שאינו שלנו, או לחלופין קניית רכב בשיטה הדומה להלוואה, בחלק מהמסלולים ניתן יהיה להנות משירותי ביטוח הנכללים בהשכרת הרכב מה שנותן לנו ראש שקט במידה ומתקיימת תאונה או עניין אחר המערב את הביטוח. גם טיפולים וטסטים שנתיים יורדים מאיתנו כאשר אנו משכירים רכב יד שנייה או יד ראשונה מחברת ליסינג. השכרת רכב אומנם נחשבת להוצאה שאינה זולה, אך אם אנו בוחרים להשכיר רכב יד שנייה מחברת ליסינג או באמצעות שירותי אתר האינטרנט של יד 2, נוכל ליהנות ממחירים סבירים ומשירות איכותי.

 

 השכרה או קנייה של רכב יד שנייה מאדם פרטי, מחברת השכרה, מחברות ליסינג או ממגרשי הרכבים הפזורים ברחבי הארץ, יכולה להיחשב כעסקה משתלמת במיוחד. למעשה,  כאשר עושים חקר שוק ומקפידים לבדוק את כל הגורמים בקנייה או בהשכרת רכב יד שנייה, מדובר בחיסכון של עד אלפי שקלים בשנה. כאשר אנו בוחרים להשכיר רכב יד שנייה משירותיהן של חברות הליסינג, אנו נהנים מרכב במצב מצוין, בשונה מרכבים אותם נקנה מאנשים פרטיים, אצלם הרכב לא תמיד ייחשב במצב טוב. רכבים הנמצאים תחת אחזקה של חברות הליסינג מטופלים כראוי ובזמן, נבדקים על ידי אנשי הבטיחות של אותה חברה ונראים שמורים מבחוץ ומבפנים. במצב בו אנו מחליטים לרכוש רכב יד שנייה מחברת ליסינג אנו נהנים מרכב שמור, אשר עבר את כל הבדיקות החשובות ומבטיחים לעצמנו נסיעה בטוחה, איכותית ומהנה. רכישת רכבים יד שנייה יכולה להיות עסקה משתלמת, אך יחד עם זאת יש חשיבות גבוהה למקור ממנו אנו רוכשים את הרכב בכדי להבטיח תקינות של הרכב לזמן הארוך, הרי בכל זאת מדובר ברכב משומש.  

Scroll to Top