Image

חדשות 2 זה מאקו

מאקו הוא אתר האינטרנט הרשמי של ערוץ 2 בו מועלות חדשות 2 בכל יום. חדשות 2 מחולקות לפי קטגוריות בדומה לשאר אתרי החדשות הקיימים ברשת. המבזקים באתר חדשות 2- מאקו מופיעים במעלה הדף הראשי ומתעדכנים כל הזמן לפי מה שמתרחש בחוץ. כבישים חסומים, פרשיות שחיתות, נושאי בחירות וממשלה, מחלות ווירוסים שיש להיזהר מהם, עדכוני כלכלה, תקריות ירי, הם רק חלק מהעדכונים הפרושים לעיני הגולשים של האתר כל הזמן. מאקו נחשב לאחד מאתרי החדשות הפופולאריים והאהובים ביותר על הגולשים בישראל. בעמוד הראשי של חדשות 2 מופיעים כאמור המבזקים. מתחת למבזקים מופיעה הכתבה החדשה והחשובה ביותר לאותו היום, אליה ניתן להיכנס בקליק אחד ולקרוא בהרחבה. מתחת לכתבה זו תמיד יופיעו בין 3-6 כתבות נוספות העדכניות לאותו היום בנושאים שונים ומגוונים ביניהם ביטחון ומדינה, דברים חשובים שמתרחשים בעולם, עסקאות בין ישראל למדינות אחרות ועוד. מצד ימין של העמוד תופיע מהדורה חדשותית אונליין של חדשות 2 שמאפשרת לגולשים להתעדכן בכל זמן במה שקורה בצפייה ישירה, מבלי לקרוא את הכתבות עצמן. בתחתית העמוד יחולקו הידיעות הנוספות לפי קטגוריות, זאת במטרה להקל על הגולשים ולאפשר להם לקרוא את הנושאים שמעניינים אותם באופן ספציפי. צוות חדשות 2 ומאקו חילקו את הכתבות לפי הנושאים הבאים:

  1. פלילים ומשפט- בקטגוריה זו יופיעו חדשות הקשורות לנושאים משפטיים, נושאים הקשורים לפרקליטות, עסקאות סמים, כספים ועוד.
  2. בארץ- בקטגוריה זו מופיעות חדשות וידיעות משניות שהתרחשו בארץ בשעות או ביממה האחרונה. דוגמאות לידיעות אלה הן שריפות, תאונות, חסימות כבישים ועוד. בנוסף, ניתן להרחיב את המידע על ידי לחיצה על הכפתור האדום ״בארץ״ וליהנות מכתבות וידיעות בנושאים נוספים כמו חינוך וחברה, בריאות וסביבה, מבזקי ספורט ועוד.
  3. חדשות בעולם- בקטגוריה זו מופיעות כתבות וידיעות על התרחשויות שקרו בעולם, ויחד עם זאת בעקיפין קשורות גם לישראל. דוגמאות לידיעות אלה הן אמירות גזעניות כלפי יהודים בעולם, פגישות של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיגים בעולם ועוד. 

 

קטגוריות נוספות המופיעות באתר מאקו – חדשות 2, הן צרכנות וכלכלה, פרשנויות ודעות, המגזין, מיוחדים, כתבות נושאי אופנה, בריאות וסטיילינג,  סרטוני וידיאו ועוד.

https://www.youtube.com/watch?v=umkEUPo-tSs

Scroll to Top