Image

כשרוצים להתעדכן – וואללה

וואללה הוא אחד מהאתרים הישראלים הפופולאריים והשימושיים ביותר ברשת האינטרנטית הישראלית. מדובר באתר חדשות קלאסי בו מעודכנים לעתים תכופות מבזקי חדשות, עדכונים ושאר כתבות בנושאים שונים. באתר תוכלו למצוא כתבות ומאמרי תוכן מקצועיים בתחומים הבאים:

  • חדשות- פרשות, תיעודים, חשדות, ראיונות ומחקרים בנושאים החמים של אותו השבוע מועלים באתר מדי יום ביומו. נושאים כמו פוליטיקה, פרשות שחיתות,  ארגוני טרור, מפלגות ובחירות ברחבי העולם גם הם חלק בלתי נפרד מהאתר. בנוסף, חוות דעת בנושאים חדשותיים על ידי צוות כותבי האתר, מעשירים את האתר ומוספים לו עניין רב. קטגוריית החדשות של וואללה היא חלק חשוב במכלול האתר הממגנט מגוון של קוראים מדי יום. בנוסף, טורים של אנשי מקצוע המבינים בתחום הכלכלה ומדיניות חוץ גם הם חלק קבוע באתר.
  • ספורט – וואללה מעדכנת על משחקי הליגה הישראלית, על מקרים מיוחדים על המגרש ועל המשחקים  של כל הכוכבות הכי מוכרות בעולם. בנוסף, סרטונים של ראיונות ורגעים מרגשים על המגרש, מועלים גם הם מדי מספר ימים לאתר וואללה בקטגוריה ספורט. ליגת העל הן בכדורגל והן בכדורסל זוכה לדיווחים שוטפים מצד צוות האתר ובנוסף, בימים אלה תקצירי המחזור של הליגה האנגלית חשופים לקריאה.
  • עסקים – המלצות עסקיות בתחומים שונים, מוצרים ישראלים ובינלאומיים מתפתחים חדשים, דיווחים על משפחות עשירות ועל רמות חיים מסוגים שונים, הם רק חלק מקטגוריית העסקים של וואללה. גם כאן תוכלו להיחשף למגוון של דעות וכתבות על מכשירי סמארטפון חדשים, נתונים פיננסיים, פורומים של צרכנות ועוד.
  • תרבות – בוואללה תרבות תוכלו לקרוא על מגוון נושאים הכוללים טלוויזיה, קולנוע, ספרות, תיאטרון ועוד. בטלוויזיה למשל יש מגוון של כתבות על תכניות הריאליטי הכי חמות, סדרות מצוירות של פעם, ביקורות על סדרות שמשודרות בכל העולם ועוד. בקטגוריית בלוגים וטורים יש מגוון רחב של סרטונים על סלבריטאים, שחקנים וזמרים ש׳תפסו׳ את המסך בזמן האחרון.

 

פרט לכל המידע העדכני שאתר וואללה מציע לגולשיו, תוכלו ליהנות מקישור דרך האתר ליד 2, ליהנות מאחד מאתרי הקניות הגדולים ביותר שידעה הרשת בישראל, לקרוא ולהתעדכן במתכונים מכל הסוגים, ליהנות מצפייה ישירה של סרטים וסדרות ועוד. בנוסף באתר יש גישה להיכרויות ושידוכים, מזג אוויר, אסטרולוגיה אישית, חבילות נופש ועוד. 

Scroll to Top