Image

לייקים לאינסטגרם

 

אינסטגרם הוא אמצעי נפוץ לקידום אתרים ולקידום עסקים באינטרנט. חברות רבות מחזיקות בחשבונות אינסטגרם והן מנצלות אותן למטרות קידום עסקיהן. הקמת חשבון אינסטגרם היא דבר פשוט וחינמי עבור כל חברה. דבר המעניק יתרון לעסקים קטנים אשר בדך כלל מתקשים להתחרות בחברות ענק ותקציבי הענק שהן משקיעות בפרסום. האינסטגרם הוא כלי פרסומי ויש להשתמש בו בזהירות, בחכמה וביצירתיות.

לצערי הרב אני נתקל במקרים רבים של עסקים המנסים להשתמש באינסטגרם אך עושים זאת בצורה לא מקצועית ועם טעויות רבות. התוצאה היא שחשבון האינסטגרם לא מתרומם ובדרך כלל כאשר הם רואים שהם לא מקבלים לייקים לאינסטגרם הם זונחים פלטפורמה חשובה זו.

 

להלן מספר טעויות נפוצות אשר בהן אני ניתקל, טעויות אלו מביאות למחסור בלייקים לאינסטגרם וכישלון של הקמפיין כולו.

 

1. הטעות הראשונה היא קניית לייקים לאינסטגרם. ישנם רבים הנחפזים לקנות לייקים לאינסטגרם וחושבים שזה יעזור להם. זה יכול לתת דחיפה במקרים מסוימים בטווח הקצר אך כאשר קונים לייקים לאינסטגרם הם מגיעים מחשבונות מזויפים ואין להם שום ערך. אין שום פוטנציאל עסקי בלייקים ועוקבים מזויפים. לייקים לאינסטגרם מסוג זה יפגעו בכם בטווח הארוך.

 

2. הצפה של תמונות היא הטעות השנייה – הרבה פעמים ברצון להצליח ולקצור לייקים לאינסטגרם רבים מציפים בתמונות. הצפה בתמונות תשיג תוצאה הפוכה. היא תרחיק מכם עוקבים ולייקים לאינסטגרם שלכם. אתם פשוט תהפכו להיות עסק מטריד ואף אחד לא ירצה לעקוב אחריכם.

 

3. טעות שלישית היא העלאת תמונות באיכות ירודה – במידה והתמונות שלכם הן באיכות ירודה כתוצאה ממצלמה באיכות נמוכה או פשוט תמונה באיכות גרועה שיצאה במקרה, בבקשה אל תעלו את זה לאינסטגרם. התמונה תראה עלובה, במיוחד כאשר תעמוד לצד תמונות באיכות גבוהה יותר ופשוט תיצור רתיעה אצל הגולשים.

 

4. העלאת תמונות בשעות לא הגיוניות היא גם טעות – השעה שבה תעלו תמונות לאינסטגרם קשורה לחשיפה שתקבלו לתמונה. בהחלט יש שעות מסוימות בהן תקבלו יותר לייקים לאינסטגרם. הסיבה לכך קשורה לזה שבשעות מסוימות יש יותר תנועה של גולשים ברשתות החברתיות. אם תשתפו תמונה בארבע בבוקר סביר להניח שהיא תקבל חשיפה נמוכה. אולי תזכו לחשיפה באינדונזיה בגלל הבדלי השעות, אבל האם הלקוחות שלכם באינדונזיה? כנראה שלא.

 

5. טעות חמישית היא שימוש לא מקצועי בהאשטאגס – ידוע שישנן תגיות לתמונות המעוררות עניין רב ושימוש בהן יכול להביא יותר תנועה לתמונות שלכם וכך תקבלו יותר לייקים לאינסטגרם. אין זה אומר שבתאוות לייקים לאינסטגרם אתן יכולים לשים האשטאגס שכל קשר בינם לבין התמונה הוא מקרי לחלוטין. זה לא יתרום לכם כלום ורק ירתיע גולשים מהחשבון שלכם.

 

6. טעות שישית ואחרונה לרשימה זו היא העלאת תמונות ללא שום ערך מוסף – העוקבים שלכם באינסטגרם, במיוחד עם זהו חשבון פרסומי, מצפים לערך מוסף. המעקב אחריכם צריך לתת להם תמורה כלשהי אחרת לא יהיה להם שום עניין. הערך המוסף יכול להיות מידע על מבצעים, קולקציות חדשות, קופוני הנחה ועוד.

 

Scroll to Top