מקלחונים לפי מידה

מקלחונים לפי מידה

אחד הדברים הכי חשובים שעליכם להקפיד עליהם כאשר אתם בונים, מתכננים או משפצים את חדר האמבטיה שלכם הוא המידה של המקלחונים. חברות, יצרניות וספקים רבים הפזורים ברחבי הארץ מספקים ללקוחותיהם מקלחונים לפי מידה בכדי שכל לקוח יוכל למצוא את המקלחון המושלם עבורו.

 

מקלחונים לפי מידה סטנדרט

כל מותג קובע לעצמו דגם סטנדרט מולו הוא עובד. מדובר בגודל אופטימלי המתאים כמעט לכל סוג של חלל ממוצע באמבטיות של בתים בישראל. מידת הסטנדרט לרוב תעלה פחות מאשר מידה בהתאמה אישית, שכל המקלחונים הללו לרוב כבר מוכנים מראש. מלבד המידה עליכם לקחת בחשבון את בוג המקלחון שיתאים לנישה מסוימת בחדר האמבטיה. כלל שהחלל יהיה קטן יותר, פחות אפשרויות יעמדו על הפרק, שכן אמבטיות קטנות יחייבו אתכם להשתמש ולנצל קירות קיימים, זאת בכדי לאפשר ניצול מקסימלי של השטח הקיים, מבלי לפגוכ במרחב האישי שלכם כמובן שעד כמה שניתן. אנו ממליצים לכם כך או כך, להתייעץ תמיד עם בעל מקצוע, זאת לפני שאתם בוחרים את מידת המקלחון שלכם.

 

מקלחונים לפני מידה בהתאמה אישית

בקטגוריה זו האופציות רחבות הרבה יותר. תוכלו להתאים לעצמכם מקלחון באופן המושלם לפי הצרכים שלכם. מקלחונים מסוגים שונים כלומר מקלחוני חזית, מקלחונים עגולים, מקלחונים פינתיים או מקלחונים בתוך אמבטיות יכולים לבוא בגדלים שונים או אפילו להיות מיוצרים באופן ספציפי בגודל שאתם מחפשים. אם ברשותכם חלל גדול בחדר האמבטיה, נצלו זאת למקלחון בגודל זוגי, יש לכך לא מעט יתרונות גם בהיבט של נוחות, של עיצוב ובהיבט הפרקט במיוחד אם אתם מגדלים ילדים קטנים.

 

החשיבות של תכנון מקלחון לפי מידה הנה גבוהה, שכן תכנון זה יוביל לתחושת הנוחות בחדר האמבטיה שלכם. סוג המקלחון אותו תתאימו לחדר האמבטיה שלכם חייב להיות מותאם באופן המושלם, זאת בכדי למנוע חדירה של מים מחוץ למקלחון. בנוסף,  למקלחון לפי מידה יש כמובן גם זכוכית שאמורה להתאים באופן מושלם למידות, אין זה משנה מה סוג המקלחון. התייעצו עם המומחים, טרם אתם מתכננים את חדר האמבטיה, עם ניסיון של שנים רואים דברים מעט אחרת, מה שיבטיח לכם הנאה מקסימלית.

 

Scroll to Top