Image

עומר אדם- הים תיכוניות של ישראל

עומר אדם, זמר מוזיקת פופ ים תיכוני מצליח, נולד בשנת 1993 בארצות הברית וגדל בארץ החל מגיל שלוש במושב משמר השבעה שבמרכז הארץ ונמצא סמוך לצומת בית דגן.

עומר אדם הוא בנם של שרון, מורה למחול וריקוד מודרני ויניב, אשר היה סגן מפקד סיירת שלדג וסמג"ד גדוד 202 של הצנחנים.

במשפחתו של עומר אדם ניתן למצוא אנשי צבא רבים כאשר בתוכם ניתן למצוא את סבו אלוף משנה שמואל אדם שלאחר מכן הצטרף לכוחות המשטרה, האת דודו האלוף קותי אדם ז"ל אשר נחשב לדרגה הבכירה ביותר בצה"ל אשר נפלה בקרב בזמן מלחמת לבנון הראשונה ועל שמו קרויים מחנה אדם במרכז ודרך אדם בירושלים, דוד נוסף שלו הוא האלוף אודי אדם אשר היה מפקד פיקוד צפון במלחמת לבנון השנייה.

הפריצה הגדולה של עומר אדם נעשתה בשנת 2009 כאשר הוא בן 15 בלבד הוא השתתף בעונה השביעית של כוכב נולד אך הודח בגלל  שהבלוגר עומרי חיון פרסם באתר האינטרנט שלו שעומר אדם שיקר לגבי הגיל שלו להפקה.

אדם שבה את ליבם של השופטים כאשר שר את השיר אבא של שלומי שבת באודישנים ולא היה להם ספק כי מדובר בכישרון וכל פאנל השופטים שכלל את דנה אינטנשיונל, צדי צרפתי, מרגלית צנעני, צביקה פיק, גל אוחובסקי וצביקה הדר העבירו את נער הפלא פה אחד לשלב הבא.

עומר אדם אחראי על כמות גדולה של שירים אהובים על הציבור בארץ כאשר הוא מתרגם את שירו של גיאורגוס אלקאיוס היווני בשנת 2010 שעימו התמודד באירוויזיון לשיר הופה ובשנת 2013 השתתף בפעילות הרשמית של שבוע הגאווה בתל אביב כאשר הקליט לכבוד האירועים את השיר תל אביב שליווה את מצעד הגאווה של אותה שנה והפך להמנון של העיר מאז.

בשנת 2012 השתתף עומר אדם ביחד עם סוכנו אסף אטדגי בסדרת הדוקו ריאליטי הסוכנים בה עוקבים אחרי כוכבים והסוכנים אשר מלווים אותם מאחורי הקלעים.

מוקדם יותר השנה שר עומר אדם את שיר הנושא של הסדרה זגורי אימפריה אשר נכתב על ידי מאור זגורי.

Scroll to Top