Image

ערוץ 7 – חדשות עדכניות ומעניינות

ערוץ 7 היא רשת תקשורת ישראלית המזוהה עם המגזר דתילאומי. הרשת מעבירה תוכן חדשותי, תכני פנאי, תכנים לילדים ובעיקר תוכן יהודי. בנוסף ישנו עיתון, שידורי טלוויזיה ורדיו אשר מועברים באמצעות רשת האינטרנט. הרשת מציגה את התכנים בשלל שפות כגון:  עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית וספרדית.

בין היתר ניתן להתעדכן בנושאים ביטחוניים, מדיניות ופוליטיקה, בשעות כניסת השבת, ספורט עדכונים נוספים מהעולם..

לרשת תקשורתית זו יש גם גישה לגולשים הגרים בחו"ל. ניתן למצוא את הרשת תחת השם 

.Israel National News

 

יוזמה מבורכת נוספת היא הקמת תחנת הרדיו – 7, אשר בראשותה עומדת הרבנית שלומית מלמד, אשתו של הרב זלמן ברוך מלמד. הכול התחיל כאשר שלומית מלמד פנתה לבעלה שיעזור לה במיזם אך בעלה נאלץ לסרב. לאחר מספר בקשות חוזרות ונשנות לעזרה , נענה בחיוב הרב וסייע לאשתו בהקמת תחנת הרדיו.

 

שלומית נאלצה לגייס תרומות רבות וקיבלה סיוע נוסף מחבריו של הרב הלומדים עמו בישיבה.

שלומית צלחה בעזרת נחישות רבה והצליחה לגייס כחצי מיליון דולר. בנוסף, היא בחרה להקים את הערוץ מתוך תחושה שהתקשורת בישראל נוטה שמאלה. הרשת שידרה דברי תורה, שירים חסידיים עבריים ומזרחיים לצד אקטואליה רלוונטית.

 

עם הזמן, נמצא לנכון לשפר ולערוך את אתר האינטרנט ולהעלות בו תכנים נוספים שיעניינו את הגולשים. אתר האינטרנט ברובו עוסק בנושאי יהדות, תורה ובלוגים. האתר מביע תמיכה פוליטית בימין, אשר מחזקת את ההתיישבויות בארץ ישראל, ובנוסף מביע התנגדות לתוכנית הנסיגה וביקורת על מערך השמאל. לצד כל הדעות הפוליטיות, האתר של ערוץ 7 מספק גם מתכונים לאפייה ובישול של חלות מיוחדות לשבת, מתכונים כשרים לפסח, קטעי וידאו, קומיקס ובדיחות לילדים. כמו כן ניתן להיחשף למידע מעניין העוסק ברפואה, מדע, מחשבים, מוסיקה ותיירות. בתחום התיירות, האתר מציע מסלולי טיולים לאורך מדינת ישראל לאות חיבור למורשת העם היהודי. הגולשים באתר יכולים ליהנות מזכויות נוספות המוצעות באתר כגון מבצעים והנחות במגוון רחב של תחומים  ביניהם: קניית דירות בקריית ארבע והן הנחות בקניית ספרי תורה.

 

קהל היעד שאינו מרבה לגלוש באתרי האינטרנט, יוכל ליהנות מעיתון 7. זהו עיתון אשר מודפס ומופץ לאוכלוסייה הדתית לאומית בכל רחבי הארץ. העיתון מונח לעיתים בתיבות דואר אך גם בבתי הכנסת. העיתון מציע מגוון רחב של מדורים כמו פנאי, נשים, תרבות ופוליטיקה.

Scroll to Top