אדניות

אדניות למרפסת

אחד המקומות הכי טובים למקם את האדניות הוא במרפסת. המרפסת שלכם יכולה להיות הרבה יותר יפה אם יהיו בה אדניות עם פרחים נהדרים אך ההתאמה של האדנית צריכה להיות מושלמת. אם עדיין לא השתכנעתם שאדנית מתאימה למרפסת שלכם הנה מאמר שישכנע אתכם.  

למה כדאי למקם את האדניות במרפסת?

האדניות יכולות להוסיף צבע וחיים בכל מקום אשר יהיו. הן יכולות להיות מעולות במרפסת והן יכולות להיות מעולות גם על אדן החלון ובגג, בגינה ואפילו בתוך הבית. עם זאת, המרפסת היא המקום הכי טוב למקם אותה מכמה סיבות. ראשית, האדנית חייבת שמש והמרפסת תהיה מקום מושלם עבורה. שנית, המרפסת שלכם תהפוך להיות הפינה הירוקה והאוורירית של הבית, לצאת קצת ממסגרת הבטון שבה אנו נמצאים בכל חיינו, ליהנות מהריחות של הפרחים ומהצבעים היפים שיקשטו אותה.

כיצד בוחרים אדנית למרפסת?

  • אדניות למרפסת חשוב לבחור במידות מדויקות. לא משנה היכן אתם רוצים למקם אותה, בין אם על הסורגים ובין אם על הרצפה, חשוב מאוד למדוד כמה מקום אתם רוצים להקדיש לה וכמה מקום בכלל יש. לא כדאי לזלזל בפרמטר הזה ולבחור את המידות בערך כי ההתאמה המושלמת תהפוך את האדנית לפריט הרבה יותר מעוצב שתורם לאווירה.
  • חשוב לזכור שיש כמה סוגי אדניות, ועוד לפני שנדבר על החומר שמרכיב את האדנית יש לדבר על המיקום שלהן. יש אדניות שניתן לתלות על סורגי המרפסת ויש אדניות שמניחים על הרצפה. הנחה של האדנית על הרצפה תתפוס לכם מקום ולמעשה לא כדאי לבחור בה אם יש לכם מרפסת קטנה. אם יש לכם מרפסת גדולה זה יהיה צעד נכון, כי האדניות שנמצאות על הסורגים לרוב יהיו מהצד החיצוני ולא תיהנו מהן כשאתם יושבים בה.

באיזה חומר לבחור?

יש שלושה סוגי אדניות כאשר הסוג הגדול והכבד ביותר היא אדנית מבטון. אדניות למרפסת לרוב לא יהיה מבטון כי מדובר על חומר כבד, יקר ושקשה מאוד לשנע, למרות שהתחזוקה שלו נהדרת. אדניות פלסטיק יכולות להיות בחירה טובה אך אדניות העץ יהיו שילוב נהדר בין מחיר זול וקלות לשינוע לבין עיצוב יפהפה.

אדניות

Scroll to Top