להעלות אל כמות הצפיות

איך להעלות צפיות ביוטיוב – איך יוטיוב באמת עובד?

אם שאלתם את עצמכם פעם איך יוטיוב עובד, או איך גם אתם כמו עוד לא מעט אנשים ברחבי העולם יכולים לעשות כסף מיוטיוב, הנה הסבר קצר לפניכם. בעיקרון כדי להבין איך יוטיוב עובד, איך ניתן להעלות את כמות הצפיות שלכם ואיך אפשר לעשות מזה גם כסף חשוב להבין כי יוטיוב איננה דרך ״קלה״ לעשות כסף. ממש לא.

 

היא דורשת השקעה, אנרגיה, זמן….

בכדי לעשות כסף מיוטיוב זה לא מספיק שתעלו סרטון ותקוו שהוא יהפוך ויראלי, אלא עליכם לבנות מערך חברתי שלם שייצג אתכם ברשת. הכסף שאנשים עושים בהחלט מגיע מפרסום וממפרסמים. יש שני סוגים של פרסומות שמופיעות ביוטיוב: האחד הן הפרסומות שמופיעות לפני הסרטון, אלה שאפשר או אי אפשר להריץ אחרי כמה שניות והסוג השני הן הפרסומות שפשוט מכסות את החלק התחתון של הסרטון ואפשר פשוט ללחוץ על האיקס ולצאת מהן. 

אתם ממש לא מקבלים כסף על כל פעם שמישהו נכנס לצפות בסרטון שלכם, אלא זה תלוי בזמן שהפרסומת נמשכת ורצה על הסרטון.

 

בקיצור, כדי להצליח ביוטיוב ובאמת לעשות מזה כסף חייבים ללמוד את הערוץ האינטרנטי הזה כמו שצריך ממש כמו שעלינו ללמוד על פייסבוק, על קידום אורגני ועל שאר האמצעים השיווקיים היום ברשת.

 

בכדי להעלות את כמות הצפיות שלכם , זה כבר סיפור אחרי לגמרי. עליכם להיות מעורבים כל הזמן בערוץ שלכם, לוודא שהוא מקודם כמו שצריך, שהוא ערוץ בצורה שמושכת את העין ולא פחות חשוב להשקיע בשיתופים, בתגובות, בקישורים וגם בעת הצורך ניתן לפנות לחברה המתמחה בשיווק ביוטיוב וברשתות חברתיות בכלל כדי שתסייע לכם לקדם את הערוץ שלכם, לקדם את הסרטונים שלכם וכך כמות הצפיות שלכם תגדל משמעותית.

 

כשאתם מתחילים את התנועה שלכם ביוטיוב, נסו להבין איך זה באמת עובד, זה מאוד יקל עליכם בהמשך, השקיעו בפתיחת הערוץ שלכם זמן, ערכו אותו כל הזמן בהתאם לצורך ובהתאם לשינויים, השקיעו בסרטונים, בתיוגים, בשמות שלהם, בתמונות ורק כך הערוץ שלכם יכול באמת להצליח.

 

Traffix
Scroll to Top