עבודות עץ מיוחדות

איך לשמור על הדק שלך לקראת הסתיו

סתיו זה העונה המושלמת ליהנות מהדק שלך לפני הקור של החורף מגיע. האם צריך לעשות משהו מיוחד להגן על הדק לפני החורף? הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני הגעת החורף כדי לשמור על הדק שלך ולהגן עליו לתקופת החורף. הנה ארבעה דברים שכדאי לעשות בסתיו הזה לדק שלך.

לנקות פסולת ולכלוך

אחד הבעיות הגדולים לדקים בתקופת הסתיו במרילנד זה הצטברות של פסולת ולכלוך. דברים כמו עלים שנפלו אולי לא נראה כמו עניין גדול, אבל במהלך החורף הם נרטבים ונרקבים, ומשאירים נזקים וכתמים לא רצויים על הדק. כדי למנוע זאת, חשוב מאוד לנקות עלים וענפים שנפלו באופן קבוע כדי שתיכנסו לחורף ללא לכלוכים שיכולים לגרום לעובש.

שטיפה ואיטום נגד מים

אם יש לך דק מעץ עדיף לאטום נגד מים לפני סוף הסתיו. אם תאטמו לפני שמגיע הקור המקפיא במרילנד, תוכלו למנוע נזק מהמים שמתרחב ומתכווץ עם שינויי הטמפרטורות. איטום הדק עם חומר איטום נגד מים תוכל גם למנוע התפתחות של עובש במהלך החורף והאביב.

אם הדק שלך עשוי מחומרים מורכבים לא תצטרך לאטום את זה, אבל לשטוף היטב זה רעיון טוב. שטיפה טובה תבטיח שהורדת את כל הלכלוך והפסולת, וימנע התפתחות של כתמים במהלך החורף.

תיקון חולשות או נזקים

עוד דבר חשוב לעשות לפני שנגמר הסתיו זה לחפש סימני נזק בדק ולתקן אותם לפני שמגיע החורף. סדקים, שבבי עץ וקרשים רקובים יכולים להפוך לבעיות הרבה יותר רציניות בחודשי החורף הקרים והרטובים. תיקון של הבעיות האלו לפני החורף, ימנע בעיות יותר גדולות באביב.

בדוק עצים מסביב

עכשיו, הצעד האחרון שלך בלשמור על הדק הוא לא ממש קשור לדק שלך, אלא בעצים מסביב. עצים וענפים שנופלים יכולים לגרום לנזק אדיר לדק, אז תבדוק היטב את כל העצים מסביב לפני החורף כדי למנוע סוג נזק שכזה. שלג, קרח ורוח גם יכולים להפיל ענפים, לכן חשוב לבדוק שאין לכם ענפים חלשים.

המשאב הטוב ביותר לדק שלך במרכז

כשמגיע הסתיו ולקראת חורף במרכז, יכול להיות שזה הזמן לעשות עבודת שמירת הדק שלך או ביצוע עבודות עץ מיוחדות לחורף . אם אתה חושש שיש נזק שיכול להחמיר בתקופת החורף, תתקשרו אלינו ל-רויאל פרוייקטים היום. נבוא ונבחן את הנזק ונעשה כל תיקון לו אתה זקוק כדי שהדק שלך יעבור את החורף ללא נזקים. אנחנו בוני דק מורשים במרילנד ונשמח לעזור בכל בעיות שיש לכם. התקשרו היום!

Scroll to Top