אורנים רמת השרון

בית ספר אורנים רמת השרון

רמת השרון היא בין הערים המתפתחות ביותר בישראל. רמת החינוך ברמת השרון היא מהגבוהות שקיימות ובעיר מקפידים  על מורים מקצועיים איכותיים, חוגי העשרה, תכנון וביצוע אירועים שיעשירו את תכנית הלימודים, יקדמו את הילדים מבחינה אינטלקטואלית ויאפשרו להם להגיע לשלב הבחינות מוכנים. בין בתי הספר האיכותיים ברמת השרון הינו בית הספר אורנים. חזון בית הספר אורנים ברמת השרון מתבסס על ערכים ויחד עם זאת ״חרט על דגלו לטפל אדם הנושא עמו ערכים של יושר, סבלנות, אחריות, אהבה לזולת ואהבת הארץ״. מסתבר שאלו לא רק מילים, אלא באמת מקפידים על החדרת הערכים הללו במסלול הלימודים השנתי בבית ספר אורנים ברמת השרון.

 

בנוסף יש חשיבות מכרעת לנושא של מעורבות חברתית אשר שמה את צרכי החברה לפני הכל. בוגרי בית הספר אורנים לומדים איך להיות אנשים בעלי יכולת למידה עצמאית, לפתח מיומנות חשיבה ולהקשיב לאחר. בנוסף, בית הספר מעודד קשר בונה עם ההורים ושם לעצמו למטרה ללכד את בית הספר והקהילה. ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של בית הספר אורנים. מה האתר מציע?

 

ובכן דרך האתר ניתן יהיה ללמוד על מה קורה בבית הספר. באתר יש קטגוריית הודעות וברכות בה מציגה המערכת הניהולית של בית הספר הודעות חשובות וברכות לתלמידים או למורים. בנוסף, כל תלמיד וכל מורה בבית הספר אורנים, מקבל שם משתמש וססמא ויכול לגלוש באתר ולהתעדכן. באתר יש מגוון רחב של פורומים בנושאים שונים, תכנון שבועי, גלריית תמונות ומרחב לימוד אישי. כל תלמיד מקבל את מרחב הלימוד בהתאם לנושאים שאותם הוא לומד גיאוגרפיה, תנ״ך, מיומנויות מחשב, מוזיקה, גן חקר, היסטוריה ועוד.

במרחב הלימודי ניתן להתדען בנושאים שונים. בנוסף, האתר מציע גם ספר טלפונים שמאפשרים לתלמידים ליצור קשר אחד עם השני. לסיכום, בית הספר אורנים ברמת השרון משמש מודל לחיקוי במערכת החינוך בישראל. אם אתם גרים ברמת השרון או באזור, נסו לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם ובמידת האפשר לרשום את ילדיכם לבית הספר אורנים.

Scroll to Top