גדרות אלומיניום לגינה

גדרות אלומיניום לגינה

למי מאיתנו שיש חצר מבין עד כמה חשוב לגדר את הבית סביב סביב. פעולת הגידור מומלצת נגד פורצים וגנבים, נגד סקרנים שאוהבים להסתכל לעבר ביתנו או החצר שלנו, נגד כלבים משוטטים ופשוט מאפשרת לנו לבודד את עצמנו מהרחוב – פרטיות לה כולנו מייחלים בעולם שכול ויראלי. בנוסף לאלו מאיתנו שמחזיקים בחיות מחמד, גדר היא הפתרון המושלם למנוע בריחה שלהם החוצה המובילה לרוב לאבדה ולכאבי לב. גם לבתים עם ילדים גדר היא הפתרון האולטימטיבי מטעמי בטיחות. אחד מחומרי הגלם הפופולאריים לביצוע עבודות של גדרות לגינה הוא חומר האלומיניום. מדוע מומלץ לבחור באלומיניום לגינה?

 

1.              ניתן לעשות זאת בעצמנו – אין כמו לבנות בשיטת עשה זאת בעצמך. ניתן להזמין את פרופילי האלומיניום בהתאם לגודל החצר ולהרכיב בעצמנו גדר אלומיניום וגם שער אלומיניום. מדובר בחומר גלם קל מאוד ולכן לא קשה להרים אותו.

2.              אין צורך לתחזק – בשונה מחומרי גלם אחרים, את חומר האלומיניום, אין צורך לתחזק. מצד אחד הוא לא סופג קורוזיה שזו חלודה די מעצבנת איתה צריך להתעסק כאשר בוחרים במתכות אחרות ולצבוע מחדש ומצד שני מדובר בחומר גלם שעמיד בכל תנאי מזג אוויר- קור, חום, לחות, גשם ועוד.

3.              עיצוב לכל הדעות – חומר האלומיניום עבר פיתוחים ושדרוגים במהלך השנים האחרונות. למעשה, כאשר אנו בוחרים לגדר את חצר ביתנו בגדר אלומיניום, הגדר תשתלב בצורה נפלאה הן עם הצמחיה והן עם הכניסה לבית. ניתן לשלב כל מיני דוגמאות ופרופילים וכך לשדרג את הגדר עוד יותר.

 

לסיכום, כשאנו בוחרים בגדר אלומיניום אנו מקבלים מקסימום הגנה ובידוד, נהנים מגדר שתחזיק לנו מעמד לאורך שנים במחיר אטרקטיבי ונוח. טרם אתם בוחרים חברה שתספק לכם את הגדר או את חומר הגלם, מומלץ לבדוק שאכן מדובר באלומיניום איכותי, חזק ועמיד, שהחברה מחזיקה בכל תווי התקן הקיימים, זאת בכדי שתוכלו למקסם את כל היתרונות שבחומר הגלם הזה. אצלנו בחברת אלומינה  מספקים גדרות אלומיניום לגינה איכותיות , דקורטיביים אשר בקלות הופעת לאלמנט עיצובי מפתיע בחצר ביתכם.

Scroll to Top