Image

גידול קנאביס

אחד הדיונים הציבוריים הערים ביותר שמתקיימים בשנים האחרונות בכל מקום במדינה הוא לגליזציה של קנאביס אשר יאפשר לאנשים לצרוך קנאביס וגידול קנאביס באופן חוקי.

הדיון הזה נערך כבר שנים על גבי שנים בכנסת ישראל כאשר גם מפלגת עלה ירוק שמנסה להיכנס לכנסת בכל מערכת בחירות שהתקיימה בשנים האחרונות, ללא הצלחה כאמור, הייתה רוצה להעביר בכנסת חוקים בעד לגליזציה של שימוש וגידול קנאביס.

המצע של מפלגת עלה ירוק מתבסס כמובן על כינון חוקים במדינת ישראל שיתמכו בכך שהקנאביס יהיה בחוק, וכאלו המשתמשים בו לא יחשבו לעבריינים.

העובדה שרבים בציבור משתמשים בקנאביס והוא אינו נחשב לסם אלים והשפעתו היא לא יותר גרועה מזו של האלכוהול ויש הטוענים אף הרבה פחות מסוכנת עשויה ביום מן הימים לגרום לכך שיהפוך לסם חוקי.

מעבר לכך אנשים רבים עוסקים בגידול קנאביס בביתם לצורך שימוש אישי בלבד.

הדבר לא מצריך משם מאמץ רב מידי, שכן כל מה שצריך הוא מים, אדנית עם אדמה ואור.

על מנת לגדל מריחואנה בבית לא נוכל להשתמש בכל אור מלאכותי כמו פלורסנט שכן הפרחים והצמח שנקבל לא יהיו איכותיים ועל כן עלינו להשתמש בנורת נל"ג (נתרן לחץ גבוה) וניתן להשיג נורה שכזו בחנות לגידול צמחים.

אם נרצה לגדל שניים או שלושה עציצים נאלץ להשתמש בנורה חזרה יותר של 250W או 400W.

גידול קנאביס בבית הוא דבר שהפך יחסית שכיח בשנים האחרונות ורבים עושים זאת על מנת לא להיתפס ולא להקשר לעסקאות עם סוחרי סמים, ועל ידי כך שהם מגדלים עציץ מריחואנה בביתם הם יכולים לספק את עצמם ולא להיות תלויים באחרים ולא להיות חשופים לסכנות או למשטרה.

כמו כן בארץ ישנם מקומות אשר בהם מתבצע גידול קנאביס רפואי, בו משתמשים אנשים בעלי מרשם קבוע לקנאביס, זאת על מנת להקל להם בכאב, או להקל להם בלחץ פסיכולוגי מסוים.

הדבר כמובן נבדק על ידי מספר רופאים ואם ההחלטה היא שאתה זכאי לעשן מריחואנה רפואית אז יינתן לך מרשם קבוע עימו תוכל לרכוש קנאביס רפואי בחנויות מיוחדות ברחבי הארץ.

 

Scroll to Top