Image

דלתות פנים – שילוב בין עיצוב, בטיחות ואופי של הבית

דלתות פנים הם בין האביזרים החשובים המשפיעים בצורה ניכרת על נראות הבית שלנו ועל הכניסה לכל חדר או לכל חלל. יש מגוון רחב של עיצובים לדלתות הפנים הנמכרות בישראל, כל דלת מביאה משהו אחר, עשויה מחומר גלם אחר ומספקת לבית אווירה שונה לחלוטין. יש דלתות פנים יוקרתיות או כאלה במראה פשוט ונקי, דלתות פנים  עשויות עץ, דלתות ממתכת המתאימות לעסק או למשרד, דלתות מעוצבות, דלתות בצבעים, דלתות חכמות כאלה המוזמנות על ידי הלקוח בהתאמה אישית ועוד. אין זה משנה אם אתם בוחרים לשפץ את ביתכם או נכנסים לבית או דירה חדשים, על דלתות הפנים אותן אתם מתקינים בביתכם, לא כדאי להתפשר. יש מגוון של דלתות איכותיות שיוכלו לשרת אתכם במשך שנים רבות.

איך בוחרים דלתות פנים?

  • על פי העיצוב – את הדלתות חשוב לבחור על פי העיצוב שאתם מנסים ליצור בבית שלכם. דלתות עץ לדוגמא, יכולות להשתלב נפלא בכל קו עיצובי שכן לעץ מראה נקי, קלאסי שאף פעם לא נמאס. השימוש בחומר העץ יוצר אווירה חמה ומכניס אותנו לתחושת חמימות וביתיות. בנוסף, אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, חדשני ונקי, דלתות לבנות עשויות עץ יכולות להשתלב בצורה מושלמת עם ביתכם. אנו ממליצים להתייעץ עם מומחים בעיצוב בכדי ליצור הרמוניה בין דלתות הפנים אותן תבחרו לבין שאר החללים של הבית.
  • על פי המחיר- כמובן שדלתות הן אינן אביזר זול, אך בכל זאת ניתן להתאים דלתות מעוצבות לתקציב הגיוני וסביר. אין זה אומר שככל שתשקיעו יותר כסף בדלתות, כך הן יהיו איכותיות יותר. אנו ממליצים לבחור תקציב כללי לכל העיצוב והאבזור של הבית וכך תדעו כמה אתם יכולים להתפזר בקניית הדלתות שלכם. חשוב לזכור שאם יש לכם ילדים קטנים הדלתות הם גם סוג של אביזר בטיחות ולכן כדאי לבחור דלתות איכותיות.
  • על פי החברה- בין אם מדובר בדלתות פנים או בין אם מדובר בדלת הכניסה, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית, אמינה, מנוסה שתעניק לכם אחריות מלאה על רכישת הדלתות. תו תקן הוא משהו שחובה לשים עליו דגש, טרם בחרתם לבצע רכישה.
Scroll to Top