Image

דרושים עובדים

לאחר שסיימתי את שירותי הצבאי ביחידה מובחרת, החלטתי שגם הזמן שלי לנקות את הראש הגיע, ובעזרת הכספים שחסכתי בזמן השירות, אצא לטיול בדרום אמריקה. עבר עליי לא מעט במהלך השירות, מבצע צוק איתן, הרבה לחימה בשטחים, הרבה כוננויות, עכשיו הגיע הזמן לנוח באמת אחרי שלוש שנים מפרכות. מהר מאוד הבנתי שהכסף שחסכתי בזמן השירות לא הולך להספיק, גם לא עם המענק שחרור שאני עתיד לקבל בימים הקרובים מצה"ל, והבנתי שאין ברירה ואני חייב לעבוד מספר חודשים על מנת להרוויח עוד קצת כסף שאוכל לחיות ממנו בזמן שאני בחו"ל.

דרך חבר מהיחידה שלי שמעתי על עבודה מועדפת שזו למעשה עבודה בענפים בהם דרושים עובדים כמו ענף החקלאות, ענף התעשיה, ענף הבנייה וענף המלונאות. החלטתי ביחד עם עוד חבר מהיחידה לרדת לאילת, לגור שם שישה חודשים ולעבוד בעבודה מועדפת בתור קציני אבטחה במלון גדול. שוחחנו עם אותו מלון שבועיים לאחר השחרור שלנו וקבענו איתם ראיון עבודה. מהר מאוד מנהל האבטחה של המלון הבין שאנחנו צמד צעירים איכותי שיכול להתאים לו למערך האבטחה של המלון וקיבל אותנו לעבודה באופן מיידי היות והיו דורשים עובדים רבים לאבטחת המלון באותה עת, עקב הקרבה לעונת הקיץ, בה עומס העבודה באילת עולה. עברנו שנינו לאילת שבועיים לאחר מכן, שכרנו דירה בעיר ובמקביל התחלנו את ההכשרה לעבודה במלון.

העבודה במלון הייתה לא פשוטה אך בעזרת עברנו הצבאי הצלחנו להשתלט עליה באופן כמעט מוחלט, וקצין האבטחה הראשי של המלון היה מאוד מרוצה משנינו עד כדי כך שהוא הציע לנו מסלול קידום מהיר. אנחנו בנימוס הסברנו לו שכל מה שאנחנו רוצים לעשות הוא לבצע את עבודתנו על הצד הטוב ביותר במשך ששת החודשים הבאים על מנת להרוויח את המענק בגין עבודה מועדפת מביטוח לאומי ולאחר מכן לטוס לחו"ל לטיול של אחרי צבא. הוא הבין את שנינו ואמר שגם הוא היה במקום הזה פעם והוא מאחל לנו בהצלחה. לאחר סיום ששת חודשי העבודה קיבלנו את המענק מהביטוח הלאומי וכעת אנחנו בדרך לדרום אמריקה.

Scroll to Top