הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס

לרגעים ששווה לתעד – הדפסה על קנבס.

יש רגעים בחיים, שהם יותר גדולים מהחיים עצמם.

זה יכול להיות אירוע משפחתי, רגעי זוגיות יפים או אפילו רגע אחד קטן ויפה עם הילדים שהונצח בצורה מקצועית או חובבנית.

ומה עושים עם רגע שלא רוצים לשכוח? כאלה שרוצים שתמיד יהיה לנו מול העיניים, יגרמו לנו לחייך ויחממו את הלב ברגעים המאתגרים? שמים את הרגע הזה בגדול מול העיניים.

כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה, איכות ההדפסה על קנבס הולכת ומשתפרת כל הזמן. התוצר שמקבלים לאחר ההדפסה, הינה תמונה מקצועית לכל דבר, שתתגאו אתם ומקבלי התמונה, לתלות בסלון ולהשוויץ בה לכולם.

הדפסה על קנבס – מתנה לכל אירוע

בין אם אתם חוגגים לעצמכם, או למישהו אהוב, הדפסת תמונה אהובה ומרגשת למי שחוגג, או לכבוד האירוע, מספקת לנו מתנה מדהימה המרגשת את המקבלים. זוהי מתנה שנשארת עם המקבל תמיד. יכולה ללוות אותו לאורך שנים ופשוט לא מפסיקה לגרום לו לחייך.

אז למי מתאימה הדפסה על קנבס?

  1. מתנה לאמא  – אין דבר יותר חשוב בעולם מאמא (רק שהאישה לא תשמע כן?). כאשר חוגגים לאמא יום הולדת ורוצים לתת לה מתנה, תמיד ישנה עדיפות למתנה רגשית, סנטימנטלית, על פני מתנה חומרית.

בגדים ובשמים, אפשר לקנות לה כל השנה (ורק אל תעשו את הטעות של לקנות לה כלי בית, ליום הולדת מביאים מתנה אישית), תמונה יפה לסלון, עם כל המשפחה יחד, או רק הנכדים או אפילו שלה ושל אבא, זוהי מתנה שתרגש אותה יותר מכל מתנה אחרת

  1. מתנה למנהל – אין דבר שמנהל ישמח לתלות על הקיר שלו במשרד, יותר מאשר הדפסה איכותית של הצוות שלו עם מסר מעצים ומרגש. אז אם יש לכם מנהלת או מנהל, שבא לכם לרגש אותם עם מחווה אישית מלאה בהערכה, הדפסת תמונה עם ברכה יפה על קנבס, היא המתנה המושלמת עבורכם
  1. מתנה לבן / בת הזוג – לרוב, קשה לנו להחליט על מתנה לאנשים הכי קרובים אלינו. החשש לאכזב והרצון לקלוע לטעמם ולהביא את הדבר הנכון, גורמים לנו להתלבט רבות ולעיתים ממש להתקשות בהחלטה. עם תמונה אישית של כולכם, של הילדים או תמונה זוגית שלכם, אי אפשר לטעות! 

זאת תמיד תהיה מתנה שתשמח את בן או בת הזוג ובכל פעם שהם יעברו לידה, הם יחשבו על כמה אהבה יש בינכם וכמה שאתם מרגשים אותם. איזו מתנה יכולה להתמודד עם זה?

Scroll to Top