Image

הובלות דירה – למצוא את המוביל המוצלח

מי איתנו לא נתקל בתופעה המייגעת של חיפוש אינסופי אחר חברה להובלות דירה, תהליך שלוקח לנו מספר ימים עד לרגע שבו אנו סוגרים עם מוביל באופן סופי, ובסופו של דבר, ביום ההובלה אנחנו ממתינים למוביל. כשאנחנו רואים שהוא לא מגיע בזמן, מרימים אליו טלפון והוא מספר לנו שהוא לא יגיע בזמן להובלה בגלל ״תקלה במשאית״. ישנם הרבה מובילים שעוסקים בהובלות דירה או הובלות של משרדים, חלקם הגדול אינם עובדים בצורה מקצועית ועל כן יש להיזהר מהם. במאמר הבא נספר לכם איך תוכלו לזהות וכמובן לבחור  במוביל איכותי, מקצועי המספק שירות אמין. 

 

הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא הותק והניסיון של החברה, להרבה חברות שמתעסקות בהובלות דירה יש גם אתר אינטרנט ואם כן נצלו אותו על מנת לבדוק את החברה.

הניסיון הוא הדבר החשוב ביותר כאשר אנו בוחרים מוביל, היות ואנו מפקידים בידיו את החפצים האישיים שלנו והרהיטים שלנו ואנחנו לא רוצים שהם יגיעו לדירה החדשה אחרי שהם קיבלו מכות או נשברו, לכן למובילים בעלי ניסיון במקצוע יש ציוד מתאים שמאפשר להם להעביר את הרהיטים שלכם בבטחה, בין אם מדובר בעגלות או משטחים להעברת ציוד או בין אם מדובר על ציוד קשירה של הרהיטים בתוך המשאית שלא יקבלו מכות או יפלו בזמן הנסיעה. 

 

דבר חשוב נוסף שעלינו לבדוק בטרם אנו סוגרים סופית עם המוביל, הוא לוודא איתו את המחיר הסופי כולל מע״מ, היות והיו מקרים בהם המוביל הגיע ביום ההובלה ודרש מחיר שונה. 

אם ביכולתכם לקבל הצעת מחיר סופית מהמוביל בכתב לאימייל או לפקס בו רשומים כל פרטי ההעברה כולל כל הפריטים שעוברים הדבר עדיף וכך תוכלו להיות מכוסים מבחנת המחיר. 

דבר נוסף שעלינו לבדוק כאשר מדובר על הובלות דירה , הוא שלמוביל שלנו יש ביטוח על העברת הציוד גם אם קורה משהו בזמן הסחיבה של הציוד כמו רהיט שנופל או נשבר ולא רק בזמן הנסיעה במקרה של תאונה או שריפה של המשאית. 

 

כל הדברים הללו אלו הם דברים בסיסיים שכל מי שעוסק בהובלות דירה אמור לספק לכם בטרם או בזמן ההובלה, לכן אל תתפשרו כאשר מדובר בהובלת החפצים האישיים שלכם, תבדקו כל דבר, בעיקר את הפרטים החשובים לעיל ותבחרו מוביל אשר יעמוד בכל התנאים הללו. 

Scroll to Top