מטבחים

היבטים חשובים בעיצוב מטבחים קלאסיים

בעלי בתים רבים משקיעים היום מאמצים משמעותיים בעיצוב או בשדרוג המטבחים שלהם, כך שניתן יהיה להרגיש את טעמם האישי בסגנון עיצוב הפנים המעודף עליכם, ועדיין להשיג תוצאות מדהימות.

מבחינת חלק מבעלי הבתים, עיצוב מטבח עם ארונות מבריקים, רצפות בטון מלוטשות ותאורת רצפת ניאון ירוקה, ייראה מוזר באופן קיצוני. הם ירגישו כאילו הם נכנסו למטבח בחללית אנטרפרייז, אז מבחינתם, עיצובים בסגנונות אלו לא יתאימו.

אפשר לבחור מבין הסגנונות הזמינים היום של עיצוב מטבחים קלאסיים, שתמיד נראים טוב ומתאימים לשילוב עם מגוון סגנונות עיצוב פנים. אז בואו נראה איך עושים את זה נכון.

ארונות מטבח קלאסיים

בנוסף להיותם פונקציונליים, ארונות מטבח קלאסיים מביאים משיכה וחמימות נצחיים לחלל. ארונות מטבח קלאסיים לא חייבים להיות מקושטים; דלת ארון פשוטה בסגנון כפרי תתאים. אם המטרה היא עיצוב מטבחים קלאסיים יוקרתיים, מעט יציקת חרוזים סביב הפאנל הפנימי תסייע בשדרוג עיצובים פשוטים של מטבחים.

צבע הוא גם חלק מרכזי בעיצוב מטבחים קלאסיים, וארונות ממלאים תפקיד מרכזי בקביעת הטון של החדר.

ארונות מטבחים קלאסיים לבנים

אם העיצוב מאופיין בגוונים כהים, ניתן לשלב ארונות מטבח לבנים קלאסיים בצורה חכמה יותר – אבל, כאשר עושים זאת נכון, הם יכולים ליצור ניגודיות מהממת. כך או כך, ארונות מטבחים קלאסיים לבנים הם תמיד בחירה טובה.

עיצוב אלגנטי

ניתן לעצב משטחי שיש מעוגלים ליצירת מראה משודרג וייחודי בהשוואה למשטחי שיש רגילים. חלק מבעלי הבתים מבלבלים בין קלאסי למסורתי. בעוד שאלמנטים מקושטים במטבח מגדירים מטבחים מסורתיים, אין זו דרישה לעיצוב מטבח קלאסי.

עיצוב מטבחים קלאסיים כולל כמה מאפיינים של סגנון מסורתי כמו דפוס כתר, קירות מצופים ואפילו רגליים באיי מטבח. עם זאת, בכל הנוגע לקלאסיקה למטבח, אלמנטים אלו שונים מהמגוון המסורתי בשל הסרת הסלסולים הנוטים לעורר אסוציאציות של עידן מסוים.

אחת השיטות העיקריות לשילוב עיצוב אלגנטי בסגנון קלאסי היא על ידי מתן מחשבה על פרופיל השיש בקוורץ. אם שאר המטבח מעוצב בסגנון רגיל, ניתן לשדרג אותו עם עיצוב חדשני של השיש, ליצירת מראה אלגנטי אך פשוט שהוא המפתח למטבח קלאסי.

Scroll to Top