Image

טלוויזיה איכותית זה ערוץ 2

פרט לעובדה כי ערוץ 2 נחשב לאחד מהערוצים הכי נצפים בטלוויזיה הישראלית, בשל מגוון של תכנים המעניינים את הקהל, לערוץ יש גם מספרי אתרי אינטרנט חדשותיים משלו. רשת טי וי הוא אחד מהאתרים המציגים מגוון של נושאים עבור הגולשים שלו המתעניינים בעיקר בתכניות הטלוויזיה של ערוץ 2. האתר מאפשר לגולשים שלו, בלחיצה אחת להנות מכל תכניות הטלוויזיה המשודרות בערוץ במהלך השבוע. הקטגוריה ׳תכניות׳ מחולקת באתר של ערוץ 2 לפי הנושאים הבאים:

  • ריאליטי – תכניות הריאליטי המוצגות עונה אחר עונה כבר מספר פעמים, הן תכנית המוזיקה x פקטור, המירוץ למיליון בה מתחרים צוותים של זוגות על הפרס למיליון השקלים ברחבי העולם, משחקי השף- תכנית אותה מנחים 3 שפים מוכשרים ולוקחים חלק מתחרות קבוצתית במטרה להכריז על השף הבא של המדינה ותכנית המוזיקה המצליחה ביותר בעולם -The Voice. בלחיצה על אחת מתכניות הריאליטי באתר, יכולים הגולשים ליהנות מצפייה בפרקים אותם פספסו, להתעדכן בפיינליסטים של אותה עונה המשודרת בערוץ 2, לצפות באודישנים המקדימים של כל תכנית ועוד.
  • תכניות צחוק – ערוץ 2 מציעה לצופיה מגוון רחב של תכניות בידור משעשעות במיוחד ביניהן מלחמת המינים, הכל הולך, המופע של רד ודביר ועוד. ניתן לצפות בקטעים מתוך כל תכנית בשעות הפנאי ופשוט לצחוק בהנאה רבה. בנוסף עדכונים, כתבות וחדשות מעניינות בנוגע לתכניות השונות, גם הם מועלים באתר של ערוץ 2.

 

כמו כן, תכניות בקטגוריות שונות כמו דרמה, קומדיה, דוקו ואקטואליה, שעשועונים, אוכל  ויזמות גם הם מופיעים באתר של ערוץ 2 המציע לגולשיו מגוון של עדכונים לאורך כל העונה. האתר גם מציע את לוח השידורים של ערוץ 2 בכל יום ביומו ומאפשר גישה על ידי לחיצה על קישור לאתר של כל תכנית ותכנית. הגלישה באתר של ערוץ 2 היא דרך נפלאה להישאר מעודכנים בתכניות הטלוויזיה הנצפות ביותר. כמו כן, אתר ערוץ 2 מציע תכנים במגוון נושאים שונים, שלאו דווקא קשורים לטלוויזיה כמו מתכונים מעניינים ממיטב השפים בישראל, סרטונים לצפייה, כתבות ועדכונים הקשורים לכדורגל ישראלי, כדורסל ישראלי, כדורגל עולמי, כדורסל עולמי ועוד.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top