Image

טל מוסרי

טל מוסרי הוא דמות מוערצת על ידי דור הילדים הישן והחדש בישראל. הוא שחקן תיאטרון מוכשר, מדובב ידוע, בדרן ועד לא מזמן, אחד המנחים הוותיקים של ערוץ הילדים הישראלי. מוסרי נולד בעיר תל אביב והוא אחיו הגדול של השחקן הישראלי הידוע עידו מוסרי (השיר שלנו). כבר בצעירותו שיחק מוסרי במגמת התיאטרון של בית הספר בו למד ובתיכון עבר ללמוד בבית הספר לאמנויות תלמה ילין. בתקופה של לפני הצבא היה חלק מההרכב של להקת ׳צעירי תל אביב׳.

 

מוסרי מאז ומתמיד במסכי הטלוויזיה

מוסרי נמצא על מסך הטלוויזיה כבר שנים רבות, עוד מימי הסדרות הוותיקות אותן כולנו זוכרים ביניהן ׳לא כולל שירות׳, ׳תופסים ראש׳ ועוד. בצבא שירת מוסרי בלהקת חיל החינוך והיה חלק בלתי נפרד מהמופע הצבאי המוכר ׳ילדי חורף 73׳. מוסרי מוגדר בתור כוכב הילדים הכי ותיק על מסך הטלוויזיה ואותו מאפיין חיוך פרוס על כל הפנים והמראה הילדותי שכולנו מכירים. לפני מספר שבועות יצא מוסרי בהודעה כי ״הוא עוזב את תפקיד ההנחיה בערוץ הילדים וכי זה הזמן שלו להיפרד ולצאת לדרך חדשה״. מוסרי בילה ועבד 18 שנים בערוץ והוא המנחה הוותיק בערוץ אי פעם. בשנת 1997 הוא הצטרף לערוץ ומאז השתתף בהמון תכניות ילדים ביניהן גאליס- בתפקיד וולקון אחיה של גאיה, השמינייה- בתור דדי דביר, אבא של איה וניני, האי- בתפקיד בלו וגורדון מילי במשך שלוש עונות. בנוסף, לקח טל מוסרי חלק בלתי נפרד בהנחיית תכניות בלעדיות של הערוץ שנמשכו על המסך שנים רבות כמו הכתה המעופפת, כדור פורח, ששטוס ושאר פינות של הערוץ. טל מוסרי דובב דמויות רבות במהלך עבודתו בערוץ ביניהן רפאל מצבי הנינג׳ה, ספיידמן, בולי איש השלג, תום סוייר ועוד. צוות והפקת הערוץ מעריכים את מוסרי על עבודתו המסורה ומבורכת.

 

כחלק מעבודתו כשחקן השתתף מוסרי בהצגות תיאטרון ביניהן ׳המפקח׳, ׳שבעה׳ ו׳נתניה׳ כולן של תיאטרון הקאמרי. בבימה הוא שיחק בהצגה ׳תשמ״ד׳ והופיע בפסטיגל של חג החנוכה תשע פעמים בין השנים 1997-2014. טל מוסרי הוא שחקן מוערך, אהוב על הילדים ודמות מוערכת בתיאטרון הישראלי.

 

Scroll to Top