Image

יוטויב סרטים

האתר יוטיוב הוקם לפני כעשור בידי שלושה מעובדי חברת פייפאל, אשר כל שהם ניסו לעשות הוא להעביר קבצי שמע ווידאו כבדים באמצעות האינטרנט, הסרטון הראשון שהועלה לאתר הוא של ג׳וואד קארים, אחד משלושת מקימי האתר, כאשר הוא מבקר בגן חיות. 

לא לקח הרבה זמן עד שחברת גוגל הבינה את הפוטנציאל הטמון באתר ולאחר שנה בלבד, בשנת 2006, רכשה את האתר תמורת 1.65 מיליארד דולר. 

כל משתמש אשר רשום לאתר, יכול להעלות ליוטיוב סרטונים אותם צילם, ולשתף את כל העולם, כאשר ניתן גם לפתוח ערוץ יוטיוב שאליו קיימת האפשרות לעלות מספר רב של סרטונים. 

כיום יוטיוב נחשב לאתר האינטרנט מספר שלוש בעולם מבחינת כניסות משתמשים ליום, כאשר בישראל הוא נמצא במקום הרביעי. 

 

יוטיוב בתור פלטפורמה שיווקית

אמנים רבים נוטים לעלות ליוטיוב סרטונים שלהם, כאשר רובם המוחלט מנהל ערוץ ביוטיוב שמכיל את כל התכנים אשר אותם יצרו. 

זמרים ולהקות, לדוגמא מנצלים את הפלטפורמה של יוטיוב סרטים ומעלים לאתר קליפים רשמיים ולא רשמיים שלהם על מנת לקדם את השירים שלהם ואת הדיסקים שלהם וכמובן את ההופעות שלהם. 

אמנים רבים זוכים באמצעות סרטים ביוטיוב לחשיפה אדירה, למשל, פסיי, הזמר הדרום קוריאני הוציא את הלהיט גנגאם סטייל ליוטיוב וכיום הוא מחזיק במספר שיא העומד על 2.333 מיליארד צפיות נכון לכתיבת שורות אלה. 

 

איך לעשות כסף מסרטים ביוטיוב? 

כולנו שמנו לב שבשנים האחרונות מספר הפרסומות שאנו רואים ביוטיוב עלה בצורה משמעותית. 

אנשים אשר ברשותם ערוץ ביוטיוב ואליו הם מעלים סרטים, יכולים לנצל את זה לטובתם ולעשות מהערוץ מקור הכנסה, איך עושים את זה?

כל שעלינו לעשות על מנת להרוויח מיוטיוב כסף הוא לעלות סרט כלשהו אשר אנחנו חושבים שיש לו פוטנציאל להיות ויראלי ולהפוך ללהיט ברשת. אם הסרטון יצבור מספר רב של צפיות, והביקוש שלו ברשת יעלה, כך גם יעלה רצונם של מפרסמים להשתמש בסרטון שלנו על מנת להגיע לקהל רב יותר של אנשים רלוונטיים. 

יוטיוב מפלחת את חתך האנשים אשר צופים בכל סרטון לפי גיל/מין/ארץ מוצא ועוד מספר פרמטרים, ובכך יכולה לתת למפרסמים ״לשתול״ את הפרסומת אצל קהל היעד של המוצר שלהם.

ברגע שסרטון עובר מספר מסוים של צפיות והופך למבוקש, נתחיל לראות לפני הצפייה בסרטון פרסומות שרצה, בהתאם לכל אותם פרמטרים שציינו קודם לכן.

Scroll to Top