Image

להסתכל על התוכן שלכם בעיניים אחרות…

אז שילמתם לחברה או לפרילנסר שייבנה, יעצב ויקדם עבורכם את אתר האינטרנט שאמור ליצור עבורכם חשיפה, להגביר את התנועה, להניע לפעולה ולמתג את העסק שלכם ואתכם גבוה. לצערי, לא כולם מבינים את המשמעות של תוכן איכותי.

 

המאמר הבא נכתב במטרה לפתוח את עינכם בתור בעלי עסקים אינטרנטיים ולהסביר לכם את המשמעות של תוכן איכותי. בחרתי קודם כל להגדיר מהו תוכן אינטרנטי איכותי ?. תוכן איכותי הוא תוכן שהוא קודם כל מקורי. גם אם התוכן נכתב כחלק מהשראה, קריאה של חומרים מקצועיים, עדיין התוצר הכולל והסופי חייב להיות 100% מקורי. בנוסף תוכן איכותי הוא תוכן ברור. בסופו של דבר כולנו אנשים רגילים, אמנם חלקנו נחשפנו לאקדמיה אך עדיין התוכן שאנו קוראים ונחשפים אליו ברשת האינטרנט חייב להיות תוכן ברור שנכתב בשפה פשוטה יחסית, תוכן שפונה לאנשים בגובה העיניים, ממש כמו התוכן שאתם קוראים עכשיו. הרי בסופו של דבר אנחנו קוראים את המילים וגם אם אנחנו לא מודעים לכך, התת מודע שלנו צמא לקבל מהתוכן הזה משהו. הרבה לפני שהתוכן הזה מקדם או עושה עבורנו עבודה שיווקית הוא מרתק את הגולשים שלנו. תוכן איכותי חייב להיות תוכן מעניין, תוכן מעשיר- אפילו בטיפה, תוכן שייתן אפילו איזה טיפ ולו הקטן ביותר עבור זה שבחר לקרוא אותו, עבורכם. הרי לכל עסק באינטרנט יש לפחות מתחרה אחד וזה במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב עלינו להתמודד על מקום של כבוד אצל הלקוחות שלנו אל מול עשרה עסקים נוספים. מה שהופך תוכן לאיכותי מורכב ממספר פרמטרים נוספים.

 

  • איך נכתב התוכן –  כאן נכנס המקום החשוב ביותר בעיני – מקום של השראה, יצירתיות, רעיונות חדשים, מקוריות, בידול. בהגדרה של ׳איך נכתב התוכן׳, אני מכניסה גם את המטרה של התוכן כלומר, מי הוא קהל היעד שבסופו של דבר קורא את המידע הזה שאני כותבת – כל אלה הופכים את התוכן למה שהוא.
  • מה כתוב – המילים שאני בוחרת להכניס בכל מאמר הן העוצמה של כל מאמר אינפורמטיבי, שיווקי או כל מאמר שלא יהיה. מידע אמין, מקצועי, מדוייק ואמיתי הוא המפתח לתוכן איכותי.
  • מילות מפתח הן לא העיקר – אז נכון, זה חשוב אבל לא על חשבון התוכן עצמו וכדאי שכולנו נבין את זה. כמובן שחשוב לשלב את מילות המפתח בטקסט בכדי לקדם את העסק ברשת, אבל לא בכל מחיר. הטקסטים שלי נכתבים כשאני יודעת שברקע, כדאי ומומלץ לשלב את אותן מילים שנבחרו קודם לכן בשלב כזה או אחר בטקסט. אותן מילים מנחות אותי אך אני לא מונעת רק על פי הן. מילות מפתח מלוות את הטקסט, הן לא העיקר שלו.

 

אז אם אתם בעלים של אתר אינטרנט, מעוניינים לשדרג את האופן שבו לקוחות רואים אתכם דרך האינטרנט, אני מזמינה אתכם להסתכל על כתיבת מאמרים בעיניים צבעוניות ואחרות. כתיבת מאמרים שיווקית לבעלי עסקים אינטרנטיים זה חלק בלתי נפרד ממה שאני עושה ואני מאמינה שתכנים איכותיים גורמים לאתר להיראות ולהיות אתר אינטרנט מקצועי, אמין, מעניין – אתר אינטרנט שגולשים בו ולא עוברים תוך 10 שניות לאתר המתחרה.  השקיעו בתוכן שלכם, זה חשוב לגולשים שלכם, זה חשוב לגוגל וזה אמור להיות גם חשוב לכם.

https://www.youtube.com/watch?v=IYlu-LEHVkg

Scroll to Top