Image

סנטף מחיר

Keywords: Description:
סנטף מחירון השוואת מחירים, פרגולות עץ, דקים, גדרות ועבודות עץ … אני ממליץ לך לפנות לבעלי המקצוע שלנו באתר על מנת לקבל הצעת מחיר על סנטף מחירון + התקנה.
סנטף מחיר מבצע מחפש מחירי פרגולות עץ ואלומיניום? מחירון פרגולות … במחירון תוכלו להתרשם ממחיר פרגולה מעץ או מחיר פרגולות אלומניום. במחירון תוכלו … קירוי פלסטי לפרגולה – סנטף במחיר מבצע.
סנטף התקנה סרט הדרכה להתקנת חלון סנטף , לטובת כניסת תאורה טבעית, שתוריד את צריכת החשמל במבנים תעשייתים. 

כחלק מעיסוק בתחום התעשייה אנו נתקלים בסנטפים מידי יום כמעט בכל מקום אליו נלך.

אנחנו נתקלים בסנטפים במגזר הפרטי במספר צורות כאשר אנשים משתמשים בו בתור גגון, או משתמשים בו בתור סכך לפרגולה במטרה לסנן מעט את קרני השמש ולמנוע מגשמים להרטיב איזור מסויים בבית שאנחנו רוצים לגונן עליו כגון איזור ישיבה מסויים למשל.

בנוסף אנחנו נתקלים בסנטפים גם במגזר העסקי כאשר הרבה מבני תעשייה, מפעלים וכדומה משתמשים בפתרון של סנטף על מנת לקרות איזור מסויים בייצור או בחלק כזה או אחר של מפעל, מחסן וכדומה.

לסנטף מחיר נוח, דבר שגורם לו להיות הפתרון האולטימטיבי מבחינת קירוי בפני גשם ושמש לעומת פתרונות אחרים שנותנים את לצרכן את אותו הדבר, הגנה מפני קרני השמש והגנה מפני גשם, אך במחיר גבוה בהרבה.

פתרונות נוספים אשר נותנים את אותו אפקט כמו הסנטף הם רעפים למשל אשר נותנים לנו הגנה מפני השמש והגשם אך הם נחשבים לפתרון יקר שכן האבני חרס שמהם בונים ומעצבים את הרעפים הם חומר יקר מאוד שגורם לעלות של הפרוייקט לנסוק לשחקים.

כמו גם קירוי הפח שהוא אשר הוא גם נחשב לקירוי יעיל אך הוא אינו נחשב גם הוא לפתרון זול.

כיום ניתן להשיג סנטף במחיר נוח ושפוי לכל מטרה בכל גודל שיהיה משתלם הרבה יותר מכל עסקה אחרת שנבצע עם חומר אחר למטרה דומה.

בנוסף למחיר הסנטף טומן בחובו מספר יתרונות נוספים.

כפי שציינו הוא מגן על איזור מסויים מפני הגשם ותודות למבנה הייחודי שלו, שהוא מעט גלי, הוא גורם למים להתנקז בצורה יעילה מהגג ולא נותן להם להשאר על הסנטף, ממש בדומה למבנה של רעפים.

בנוסף, הסנטף מסוגל לסנן את רוב קרינת השמש אשר יוקדת על המקום עליו הוא מסוכך באמצעות תכונות החומר הייחודיות אך במקביל הוא מעביר דרכו כמעט את כל כמות האור שהשמש מקרינה עליו  (עד 90 אחוז מהאור המוקרן עליו), זה כמובן כאשר אנחנו מדברים על סנטף בגוון שקוף.

כאשר נוסיף צבע נוכל ליצור אלמנט של הצללה נוספת מפני השמש.

https://www.youtube.com/watch?v=aj7dGO4Npao

Scroll to Top