Image

סרטים – מה היה פעם ומה קורה היום ?

אם פעם, לא ממש פעם, רק לפני כמה עשרות שנים בודדות, היינו צריכים לחכות עד לעיתון סוף השבוע בשביל לדעת איזה סרטים חדשים יש בקולנוע, מה הביקורות שנכתבו על אותם הסרטים ,איזה שחקנים משתתפים בסרט חדש שיצא לקולנוע, ועל מה בכלל הסרט מספר, היום יש לנו הכל זמין, מהיר ונגלה לעין 24 שעות ביממה

7 ימים בשבוע. אם פעם היינו שומעים על סרט שעומד להגיע לארץ, דרך חבר רחוק שצפה בסרט בארה״ב, היום אנחנו כבר יודעים שהסרט הזה עומד לצאת מספר חודשים לפני, ורק מחכים לו. אם פעם היינו מתרגשים, נפעמים ומחכים לבילוי הכולל בסך הכל צפייה בסרט, שתייה, פופקורן ושעה וחצי מרגשות, היום כבר אפשר להוריד כמעט כל סרט שרק יצא למסכים עם תרגום מובנה כמעט בכל שפה, ישירות למחשב האישי שלנו.

 

אתרי הסרטים ואתרי התוכן השונים, מציעים לנו את כל המידע על כל הסרטים שמוצגים או עומדים להיות מוצגים בקולנוע. מידע זה כולל ביקורות סרטים המועלות על ידי מבקרי סרטים ו/או על ידי גולשים שצפו בסרט אהבו או לא אהבו אותו, מה שמאפשר לנו לקבל פרספקטיבה מדויקת על איזה סרט אנחנו הולכים לראות, ולהבין האם בכלל נתחבר לסרט הזה. בנוסף, רוב אתרי הסרטים מציגים לנו דירוג של הסרטים הכי חדשים לפי קטגוריה המכונה שוברי צפיות, הפופולאריים ביותר או שם דומה לאלו, מה שמאפשר לנו לראות מהם הסרטים הפופולאריים ונצפים ביותר בישראל.

 

אם כל זה לא הספיק לכם, גם הסרטונים נכנסו לקטגוריית הסרטים בהגדרה של טריילרים. אם פעם היינו מחכים לשלב הפרסומות בקולנוע ונמנעים מלפספס אותו, רק בכדי שנוכל לדעת תקצירים של סרטים שעומדים לצאת למסכי הקולנוע בחורף או בקיץ הקרוב, היום ניתן לצפות בכל הטריילרים של סרטים שכבר יצאו למסכים או של כאלה שעומדים לצאת ולהתכונן לאווירה שהסרט מייצר. בנוסף, ניתן להתעדכן בכל קסט השחקנים של סרט מסוים, בכותב התסריט, בבמאי ובשאר ההפקה, לשמוע את פס הקול של הסרט ביוטיוב או בשאר  אתרי המוזיקה וזו רק ההתחלה. 

https://www.youtube.com/watch?v=VZMpUv9JMD8

Scroll to Top