פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולות אלומיניום תלויות

פרגולות אלומיניום, הן בעלות יתרונות רבים ופרגולות תלויות אף יותר, והשילוב ביניהן יוצר אובייקט עיצובי משתלם ומושלם שמתאים כמעט לכל בית. יופייה של פרגולת האלומיניום המשולבת יוצרת אשלייה שהפרגולה מוחזקת באוויר.

פרגולות אלומיניות תלויות , הן מודל עיצובי המשתלב לכל דבר באופן אסתטי במבנים מעוצבים. מראה הפרגולה התלויה לא דומה לדגמי אובייקטי הצצלה אחרים. הפרגולה אינה נמתכת בשום דבר, לא בקורות עץ מגושמות או בקורות אלומיניום מעוצבות. להפך, המטרה של הפרגולה היא להיראות כצפה באוויר, כאילו היא מוחזקת מעצמה.

למי זה מתאים?

לא לכל אחד פרגולת אלומיניום תלויה תוכל לשמש לו כמטרה טובה, נוחה ומומלצת. הפרגולה הצפה איננה מתאימה לבתים בעלי מרפסות קטנות או בחלונות נמוכים במיוחד. אנו ממליצים לכם לנסות פרגולות אלומיניום אחרות שיוכלו לשמש למטרה שלכם, כגון פרגולה חשמלית או בכלל לשקול האם אתם צריכים פרגולה.
לעומת זאת במלונות כאשר הם רוצים ליצור פינות נחמדות למנוחה ולשירות השוהים במלון, או במרפסות גדולות של בתים גדולים המבקשים לשמור על אסתטיות ולהימנע מן המגושמות של הפרגולות המלאות, כדאי לבחור בפרגולות מאלומיניום תלויות שישמרו על מראה נקי ומשתלב בסביבה.

מבנה הפרגולה ועיגונה

לפרגולות האלומיניום התלויות יש יתרון מבחינת המבנה שלהם ביחס לשאר חומרי הגלם. יש לזכור היטב כי מבנה הפרגולה צריך להיות חזק ומעוגן היטב לקיר, אחד הדברים שפרגולה תלויה מאלומיניום מספקת. את עיגון הפרגולה לקיר, מבצעים בדרך כלל באמצעות הברגת דופן מסגרת הפרגולה אל הקיר ולאחר מכן לחזק את העיגון עם כבלי ברזל חזקים במיוחד שיתמכו בכל הסיפור.

הצללה חלקית

פרגולות אלומיניום תלויות נועדו להעניק פתרון הצללה חלקי או כאמצעי להדיפת רוחות. פרגולות אלומיניום תלויות מעניקות פתרון הצצלה למרפסות, גינות וחללים קטנים שאינם מנוצלים וזקוקים לפתרון הצצלה חלקי. הפרגולה כפי שציינו תלויה באוויר ונתמכת אך ורק על כבלי ברזל והברגה, לכן לא יהיה ניתן לסגור אותה מן הצדדים אלא רק בפתרונות מורכבים יותר.

כמה זה עולה?

מחיר הפרגולות מאלומיניום תלויות משתנה בהתאם לחברה איתה אתם מתעסקים ובהתאם לפרמטרים שונים שהחברה מחשבת. בין הפרמטרים הללו ישנה חשיבות רבה לחומרי הגלם איתם מתעסקים, גודלן וכמובן לאיכות ומקצועיות החברה. לכן כדאי לפני רכישת פרגולה לבצע סקר מחירים בין חברות שונות ולחפש המלצות ומוניטין.

 

Scroll to Top