Image

ציפוי ננו

מה לא נעשה כדי לשמור על הרכב שלנו?

כמה שאנחנו לא אוהבים כשמשהו שחשוב לנו נפגע. בעיקר אם מדובר בחלק משמעותי מהרכוש שלנו, כמו הרכב שלנו.

הרכב שלנו הוא חלק משמעותי מהחיים שלנו ומהרכוש שלנו. הוא לוקח אותנו למקומות, הוא החופש שלנו, הוא אמצעי שמשפר ומשמר את איכות החיים שלנו אך בנוסף לכל הפרקטיות הזאת, הרכב שלנו הוא גם משהו שאנחנו מחוברים אליו, מקפידים לשמור עליו ורוצים שהנראות שלו תהיה כמה שיותר טובה ושלמה ושהוא יראה כמו חדש תמיד.

שמירה על הרכב באמצעות ציפוי ננו

יש דרכים רבות וטובות לשמור על הרכב שלנו, לתחזק אותו נכון, לשמור על הצבע שלו ועל פנים הרכב. ישנם מאמרים שונים באינטרנט שתוכלו לקרוא על תחזוקת רכב. אך הפעם אנחנו כאן כדי לדבר על ציפויים לרכב ובמיוחד, ציפוי קרמי לרכב.

מהו ציפוי ננו?

ציפוי ננו קרמי, נחשב לחלק בסיסי בתהליך הדיטיילינג לרכב. מטרת הציפוי ננו להרכיב שכבת הגנה ננומטרית של מולקולות זכוכית בלתי נראות לרכב שלנו ובכך, לשמור על השכבה החיצונית שלו מפני גורמים מסכנים אשר יכולים לפגוע בצבע הרכב או בנראות שלו.

ציפוי ננו קרמי, עשוי מאחד הרכיבים המדהימים שיש בעולם והוא הקוורץ המינראלי הטהור. (כן, אותו הקוורץ שנמצא בתכשיטים, בשיש ובעוד מקומות רבים). מדובר ברכיב טבעי שידוע בעוצמה ובחוזק שלו וכך בשימוש בציפוי ננו, אנו מייצרים שכבת הגנה על המשטח המטופל מפני נזקים סביבתיים מסוגים שונים ובהתאמה לאזורים שונים.

הציפוי עצמו עשוי מחומר שנחשב למאוד גמיש, מה שמאפשר לו להתרחב ולהתכווץ עם המשטח עליו מיושמת בטמפרטורות השונות. כתוצאה מכך ההגנה נשמרת גם בעת חשיפה לטמפרטורות גבוהות במיוחד בה הרכב שלנו מתרחב מהחום, או בטמפרטורות נמוכות בהם הרכב מתכווץ מהקור.

רוצים לדעת יותר?

מומחי הרכב של קוברה, המתמחים ברכבים, בדיטיילינג לרכבים ובאבזור לרכבים, ישמחו לענות לכם על כל שאלה, לספק לכם כל מידע שתרצו, להסביר לכם על סוגי הציפויים הקיימים ומה מומלץ לרכב שלכם וכמובן, לתת לכם הצעת מחיר לציפוי ננו לרכב שלכם שתהיה משתלמת ביותר.

Cobrastudio1
Scroll to Top