קירוי לפרגולה

קירוי לפרגולה

מי מאיתנו לא אוהב לשבת ביום שבת בבוקר ובצהרי היום מתחת לפרגולה בחצר או על גג ביתו, לאכול ארוחת בוקר טובה או לשתות כוס קפה עם בן או בת הזוג כאשר הילדים משחקים להם לידנו.

אחד הדברים שיכולים להפריע לנו להתענג על הרגע הכל כך מרגיע הזה אחרי שבוע של עבודה מפרכת בו כל הזמן רק חשבנו על הרגע הזה הוא כמובן גשם אשר יורד במפתיע ומכריח אותנו להכנס חזרה הביתה לסלון הבית. על מנת להמנע מדבר שכזה עלינו להתקין קירוי לפרגולה אשר ייתן לנו ולפרגולה שלנו מחסה בזמן הגשם. ברגע שנתקין בביתנו קירוי לפרגולה אנחנו יכולים להיות בטוחים שנוכל להיות בחוץ ולשתות את הקפה שלנו של שבת בבוקר מתחת לפרגולה בכל מזג אויר.

היתרון המרכזי של קירוי לפרגולה הוא שאין דליפות.בעזרת לוח סנטף קל ופשוט אשר נתקין אותו על הפרגולה אנחנו יכולים להיות בטוחים כי אותו לוח פוליקרבונט אשר נציב על הפרגולה יגרום לכך שנוכל לשבת מתחת לפרגולה בלי כל הפרעה של הגשם ולהיות סמוכים ובטוחים כי לא תהיינה דליפות של מים מבית לקירוי הפלסטיק .

קירוי לפרגולה יכול לבוא בצורות רבות כאשר כפי שציינו אחד הפתרונות הוא סנטף, כאשר הוא נחשב לפתרון איכותי ונוח קודם כל בהיבט של ההתקנה וההרכבה. הסנטף עשוי חומר פוליקרבונט ולכן הוא קל מאוד ופשוט להרכבה ואם נחליט לרכוש סוג כזה של קירוי לפרגולה שלנו אנו יכולים להיות בטוחים כי נוכל להתקין אותו לבדנו.

בנוסף הסנטף נחשב חומר גמיש ולכן ניתן לייצר אותו בכל צורה שנרצה, ובכל גודל, וגם אם נצטרך קשתיות מסויימת נוכל לייצר סנטף מתאים. יחד עם זאת, קירוי לפרגולה מפוליקרבונט נותן לנו הצללה נוספת לפרגולה כאשר אם נבחר לייצר אותו בצבע מסויים, הדבר יחסום את קרני השמש וייתן לנו יותר צל. גם סנטף שקוף יעזור לנו מעט שכן הוא יסנן באופן חלקי את קרני ה-UV שאלו הן קרני השמש הבעתיות. לסיכום, קירוי לפרגולה הוא דבר חיוני על מנת שנוכל לשבת מתחת לפרגולה שלנו מכל מזג אוויר בכל יום שנרצה.

Scroll to Top