אינסטלטור

שכירת אינסטלטור מוסמך

אפילו נזילות קטנות יכולות לגרום לתיקונים גדולים. הימנע מלהיספג על ידי שכירת איש מקצוע מנוסה ומורשה.

הדליפה מהתקן צינור שעולה פחות משקל עלולה לגרום בקלות לנזקי מים באלפי שקלים, לשבש את משק הבית במשך שבועות ולשבש את לוח הזמנים של השיפוצים בבית. לכן שכירת אינסטלטור מורשה, מבוטח (או חניך מיומן היטב שעובד תחת רישיונו) היא דבר מובן מאליו. אך לא כל האינסטלטורים מטפלים בכל סוגי העבודות. תפקידם מתחלק לשתי קטגוריות: אינסטלטורים המטפלים בתיקונים בסיסיים (לרוב במצבי חירום), ואינסטלטורים המתמחים בשיפוצים מחדש של פרויקטים ותוספות ושירותי ביובית בחולון.

האינסטלטור המשפחתיעבור טפטפות וסתימות יום-יומיות, אתה יכול לחסוך בעלויות של אינסטלטור על ידי ביצוע העבודה בעצמך. באתר זה תוכלו למצוא מדריך לתיקון דליפות באסלות ו ברזים . מעבר לתיקון מסוג זה, עליכם לדעת מתי להתקשר למקצוען. אינסטלציה זה לא קשה, אבל זה דורש הרבה ידע. דרישות קוד הן רק חלק קטן; אתה צריך גם ידע וחוויה של עבודה עם החומרים. לדוגמה, לוקח זמן לדעת כמה קשה אתה יכול להכות על PVC לפני שהוא נסדק. אי-הבנה של זהיכולה להפוך תיקון של 10 שקל למבול של בעיות.

היו מוכנים למצב דחוף יותר על ידי יצירת מערכת יחסים עם אינסטלטור לפני שאתם באמת זקוקים לו. במידת האפשר, יש לשכור אותו לביצוע תיקונים לא דחופים או התקנות חלקים בזמן רגיל. קל יותר לקבל את תשומת ליבו של אינסטלטור אם אתה לקוח קבוע ולא זר נבהל שמתקשר בשמונה בערב או בערב שבת ומבקש ממנו לתקן צינור שוצף במרתף שלך.

בעת ביצוע הבחירה, בקש הצגת רישיון. מרבית המדינות דורשות רישוי אינסטלטורים ברישיון, והן בדרך כלל מספקות מספר שתוכל להתקשר אליו כדי לוודא שהרישיון קיים וכי אין תלונות פעילות נגדו. כל אינסטלטור שאתה שוקל צריך להחזיק גם בפוליסת תגמול עובדים שוטפת ומינימום ביטוח אחריות של 500,000ש"ח.

הדרך הטובה ביותר למצוא אינסטלטור טוב היא לשאול חברים ושכנים, קבלני שיפוץ וסוכני נדל"ן. שום דבר לא עוצר מכירת בית מהר יותר מבעיות אינסטלציה, כך שלמתווכים לרוב יש רשימת אינסטלטורים מהימנים ומהירים. ברגע שתמצא אינסטלטור שאתה מרוצה ממנו, שמור את המספרים שלו (משרד, בית וטלפונים סלולריים, וגם צפצוף) במקום נוח לשעת חירום.

מה תשלמוהצעת החוק לצנרת חירום היא כמעט תמיד הלם. האם אינסטלטורים רק מנצלים אותנו? לעיתים, אך משך העבודה הקצר תורם לשיעורים הגבוהים. למרות שהאינסטלטור עשוי לבלות רק שעה בביתך, אתה משלם עבור זמנו (נסיעה לעבודה וממנה, איסוף חלקים) ועוד.

עבור אינסטלטור המתמחה בשירותי ניקוי ניקוז, צפו לשלם לפחות 220 ש"ח לשעה עבור קווי ניקוז ו 600 ש"ח לשעה עבור קווי ביוב. ניתן לתקן את רוב הבעיות תוך שעה. לקריאות בסוף השבוע או הלילה, הוסף יותר לתעריף לפי שעה.

עבור שירותי אינסטלציה בסיסיים, כגון תיקון דליפות או התקנת מלכודות חדשות, תשלמו 45 עד 65 שקל לשעה בנוסף לחלקים, אותם יוריד האינסטלטור מהמחיר הסיטונאי שלו. עבור קריאות בסוף השבוע או הלילה, תשלמו עד 500 ש"ח רק עבור ההגעה ו200 ש"ח לשעה לאחר מכן. בשיעורים אלה אינך מעוניין להקדיש זמן רב לשוחח עמם, אך חשוב לשאול מהן אפשרויות התיקון / חלקים וקבלו עצות כיצד למנוע את חזרתה של הבעיה.

אינסטלטור לשיפוץ

לפרויקטים שאינם מקרי חירום – שיפוץ או עבודות תיקון באינסטלציה שלך – אתה זקוק למקצוען שמבין בתכנון מערכות מגורים ויודע את העבודה באזור שלך. הוא גם צריך להיות מסוגל לעבוד בסביבה מוגמרת. זה אומר להניח פיסת שטיחים מגרוטאות כדי להגן על רצפות ולחתוך חורים מדויקים וקלים לתיקון בקירות, וגם זה, רק במידת הצורך.

המקור הטוב ביותר לאינסטלטור מסוג זה הוא קבלן כללי. הקבלן רואה את עבודות האינסטלטור לפני שהיא מכוסה; אתה לא מקבל את ההזדמנות הזו. בנוסף, הקבלן שלך מכיר את הסימנים המעידים על עבודה איכותית שאתה עלול לפספס, כמו מפרקי הלחמה נקיים, זוויות פריכות של 90 מעלות במפרקים וחורים נקיים בגודל תקין בקורות, ברזליים ורצפות. לבסוף, קבלן איכותי לא יסתכן בעבודה עם אינסטלטור באיכות גרועה. שגיאה פשוטה – מפרק שנותר ללא ריתוך או קו PVC דולף – יכולה להרוס בקלות קירות או רצפות עץ קשה בשווי 10,000 שקל ולסבך את העבודה עם תביעות ביטוח, זמן אבוד ותביעות משפטיות. עם כל כך הרבה שתלוי על האינסטלטור, הקבלנים נוטים לעבוד רק עם הטובים ביותר.

כמו בשכירת אינסטלטור לתיקונים פשוטים, עליכם או על הקבלן שלכם לבקש הוכחה לרישיון ומספר הרישיון. ודא גם כי פוליסות הפיצויים והביטוחים של האחריות פועלים.

מה תשלמושרברבי שיפוצים בדרך כלל גובים לפחות 200 עד 400 שקל לשעה עבור אדם אחד ומשאית. שוב, זה לא כולל את עלות החלקים. אבל יותר ויותר אינסטלטורים מחייבים "לפי החלקים", וההצעות שלהם מבוססות על הכניסה לחיבור הניקוז והאספקה (בין 300 ל -400 שקל באזור שלי) והתקנת החלקים עצמם (בערך 600 ₪) חלקים ואביזרי אינסטלציה לחדר אבקה עם כיור ושירותים נעים בין 1,000 ל -1,200 שקל, אם כי אתה יכול בקלות להוציא הרבה יותר. בגישה זו אתה יודע את המחיר הנכנס למשימה, וכל הפתעות הן באחריות האינסטלטור, ולא שלך.

Scroll to Top