מזנון

15 סיבות מדוע כל חדר זקוק למזנון

המזנון כפי שאנו מכירים אותו היום מבצע עבודות אחסון מאז המאה ה -18, כך שברור שזu לא אופנה חולפת. כשהוא נכנס לראשונה לפנים הבית, מקומו היה רק בחדר האוכל, שם שימש בעיקר לאחסון מפיות, סכו"ם וכדומה. עם זאת, הביטו כמה שנים קדימה, ותמצאו אותו בסלון, בחדר השינה, במסדרון ואפילו בחדר האמבטיה.

 

הנה 15 סיבות למה זההוא מתמודד עבור התואר גיבור הבית מספר 1.

  1. זה יכול להתאים לחללים דקים.מזנונים בדרך כלל שטוחים למדי, מה שגורם להם להיראות טוב ולהיות מעשיים למדי. עיצובים רבים הם בעומק של כ -16 אינץ', שהם פחות מרוב השידות, כך שהם יכולים להתאים לחללים צריםכמו מסדרון או אפילו ליד המיטה.

אם אתם מתכננים להציב מזנון במקום קומפקטי, חשבו על בחירת עיצוב עם דלתות הזזה כדי לחסוך מקום רב יותר.

  1. זה יכול לבצע משימות רבות.המזנון בחלל האוכל הוא דוגמא מובהקת לאופן בו רהיט קלאסי זה יכול למלא יותר מתפקיד אחד בו-זמנית. החלק העליון מספק מקום לאגרטלים ויצירות אמנות ממוסגרות, הקומות השניה והשלישית משמשות כמדפי ספרים, והארונות שלמטה יכולים לאחסן סתם ציוד או כלי אוכל ממש ליד שולחן האוכל.
  2. זה יכול להכניס סגנון מודרני של אמצע המאה.דברים שהופקו בין אמצע שנות השלושים לסוף שנות השישים עדיין באופנה, ואם יש פריט ריהוט אחד שהוא ספינת הדגל של השנים האחרונות, זהו המזנון. ניתן למצוא שפע של דגמי וינטג'
  3. זה יכול לפזר את העומס במשרד. בין אם יש לכם חדר נפרד לעבוד בו או שתשתלטו על שולחן האוכל, מזנון הוא החבר שלך.  במקום להחזיק קבצים בשטח פתוח, אתה יכול לתלות אותם בצורה מסודרת בכוכב האחסון הזה, יחד עם נייר למדפסת ודברים חיוניים אחרים למשרד.
  1. זה אידיאלי לאיחסון חפצים של ילדים.לא לעיתים קרובות רואים מקום אחסון לילדים כל כך מסוגנן – המזנון הצבוע הזה מביס את יחידות האחסון הרגילות בלי מלח. המגירות מושלמות עבור לגו וציוד אמנות, בעוד שדברים גדולים יותר, כמו פסי רכבת ומכוניות צעצוע, יתאימו בארונות.

אם אתה בוחר תערובת של מגירות וארונות כמו זה, כדאי לקנות קופסאות פלסטיק בשביל החלקים הקטנים לפני שתאחסן אותם במגירות. לאחר מכן ניתן להוציא אותם לגישה נוחה.

  1. זה יכול לעזור ביצירת הפרדה בין חדרים.לשים ספה במיקום אסטרטגי זה לפעמים פשוט לא מספיק כדי לגרום לסלון ולמטבח להראות כמו שתי אזורים נפרדים. זה הרגע בו מזנון יכול להיכנס למשחק. ארוך ונמוך, הוא יכול להיכנס מאחורי ספה כדי לומר באמת, "כאן נגמר אזור המגורים ואזורי הבישול והאכילה מתחילים." בנוסף, יש לך מקום אחסון נוסף. זה win-win.
  2. זה יכול עשות סדר במסדרון.הטריק לסדר במסדרון שלך הוא מקום אחסון נסתר עבור כל אחד מבני המשפחה. מזנון יכול להיות הטריק הזה, עם המגירות והתאים הנפרדים שלו. רק תחשבו – לכל אחד מבני המשפחה יכול להיות מגירה למפתחות, משקפי שמש, כובע, צעיף, כפפות ואפילו דואר.
  3. זה יכול להיות גם יחידת מדיה.טלוויזיה, תיבת כבלים, רמקולים, קונסולת משחק – מה שתרצו, מן הסתם יכול לשבת על המזנון. ואתה יכול להסתיר את משחקי הילדים (ואת התקליטורים והדי.וי.די שלך) מחוץ לטווח הראייה במגירות ובארונות.
  1. זה יכול לספק מקום אחסון בגדים נוסף. בעלי הדירה הזו העבירו בחוכמה את המזנון שלהם לחדר השינה לקבלת גרסה נאה יותר של שידה. המשטח הנמוך הוא גם מקום טוב למנורה שתספק תאורה רכה נוספת.
  1. זה יכול להיות שולחן על צד המיטה שלך.המזנון הקטן יותר מהממוצע מתאים בצורה יפה ליד המיטה. שטח הארון הנדיב שלו יהיה מושלם לקריאה לפני השינה או לאחסון בגדים נוסף.
  2. זה יכול לשמש כבר.מארח הרבה? אם אין לך מזנון, מדוע לא? החלק העליון יכול להיות בר קוקטיילים – כל מה שנדרש הוא מגש להחזיק דלי קרח, כוסות והמשקאות שתגישו.

לחלופין, זרקו מפה על היצירה הרבת-יכולת הזו והנה יש לכם מזנון מיידי, עם צלחות וסכו"ם שאליהם ניתן להגיע בקלות רבה יותר מהארונות והמגירות למטה.

  1. זה יכול להשתלב.אם חושבים על זה, הרבה מקומות אחסון בימינו פתוחים – יחידות מדפים מודולריות ומארזי ספרים – מה שלא תמיד מייצר מראה יעיל ונטול עומס (אם זה מה שאתה מחפש). קחו את המזנון, שכידוע, מסתיר הרבה.
  2. זה יכול להתבלט.עם הפופולריות של עיצובים מודרניים של אמצע המאה והעץ החמים והאוהב שלהם, קל לשכוח כי המזנון יכול להביע אמירה.
  1. זה יכול להיות מעמד ליצירת אמנות.אם יצירת האמנות הזו הייתה לבד על הקיר, מן הסתם תתן לזה רק מבט חולף. אולם המזנון למטה מעגן ומושך את העין לאמנות. והעלה באגרטל מתקשר לעצי הדקל שבתמונה למראה מלוכד.
  1. זו יכולה להיות יצירת אמנות.מזנון מעץ מלא מותאם אישית זה, עם גזרת ראש הציפורניים, אינו דבר מה נעלם מן העין. המזנון נועד ליצירתיות, כך שתוכלו לבקש מהיצרן ליצור משהו כזה או אחד מהעיצובים שלך.

תואר המנצח מגיע לבעלים עבור בחירת בסיס מנורה ועציץ בצבע זהה למזנון, מה שמוסיף לאלגנטיות.

 

Scroll to Top