פנסיון כלבים

5 טיפים חשובים בבחירת פנסיון לכלבים

להשאיר את הכלב מאחור במהלך חופשה לא אמור להיות דבר מלחיץ. זו הסיבה שבחירת פנסיון מעולה לכלבים היא דבר כל כך חשוב. כשבודקים פנסיון לכלבים בדרום, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים שונים. להלן חמש טיפים שיעזרו לבעלי חיות מחמד לבחור את פנסיון חיות המחמד הטוב ביותר.

  1. לכו לבקר במקום.

הדרך הטובה ביותר לבחור פנסיון היא לבקר בו פיזית. זוהי דרך קלה לשלול מתקנים מלוכלכים או לא מקצועיים. בעל חיית מחמד יידע תוך דקות אם האווירה בטוחה ונקיה מספיק לגורים שלו.

  1. בידקו אם יש וטרינר זמין.

בעלי כלבים צריכים גם לשאול אם יש לפנסיון וטרינר זמין. למתקני פנסיון טובים יהיו יחסי עבודה עם משרד וטרינרי מקומי. זה ייתן לבעל חיית המחמד שקט נפשי. יתכן גם שניתן ליידע את הפנסיון שיש לפנות לווטרינר ספציפי עבור חיית המחמד שלכם.

  1. שאלו על שירותים מיוחדים.

כשאתם בודקים פנסיוני כלבים בדרום  חשוב לשאול לגבי שירותים מיוחדים. בחלק מהמקומות אף יציעו טיפולי ספא לכלבים! גורים לא ממושמעים צריכים להיות תחת פיקוח כשהם משחקים עם כלבים אחרים.

  1. בידקו את דרישות הבריאות.

זוהי דרך נהדרת לוודא שחיסונים שגרתיים נדרשים עבור כלבים בפנסיון. בעלי חיות מחמד מודאגים לא רוצים שהכלבים שלהם יתערבבו עם בעלי חיים חולים או לא מחוסנים. זו שאלה חשובה שיש לשאול.

  1. דברו עם הצוות.

אנשי הצוות הידידותיים בכלב במושב יודעים כמה כלבים חשובים לבעליהם. חשוב שיהיה לכם צוות שקל לדבר איתו. תקשורת פתוחה וזורמת תהפוך את הבדיקה השגרתית על הגור לכל כך קלה. בחירת פנסיון כלבים מראש תחסוך כל כך הרבה מתח מתכנון החופשה. אין סיבה לדאוג למגורים של הכלב שלכם כשאתם מחוץ לעיר.

Scroll to Top