Image

Serena Williams

Serena Williams טניסאית אמריקאית בת 33 שנולדה במישיגן ארצות הברית.

Serena Williams הינה הטניסאית הפעילה המצליחה ביותר כיום והמעוטרת ביותר עם מספר הזכיות הרב ביותר בטורנירים, מהשחקנים הפעילים כיום, מבין הנשים והגברים.

לדעתם של פרנשי ספורט, שדרי ספורט, מאמני טניס, כתבים רבים, שחקני ושחקניות עבר Serena Williams היא השחקנית המצליחה והטובה ביותר בכל הזמנים.

Serena Williams מחזיקה בארון הגביעים שלה 21 תארי יחיד במסגרת ארבעת טורנירי הגראנד סלאם החשובים של הטניס, כאשר ברשותה שש זכיות באליפות אוסטרליה הפתוחה, שלוש זכיות על משטח החימר ברולאן גארוס הצרפתי, שש נוספות על משטח הדשא של ווימבלדון, כאשר את הזכייה האחרונה היא קטפה לפני פחות משבוע ושש זכיות באליפות ארה"ב הפתוחה.

ביחד עם אחותה ונוס וויליאמס, היא מחזירה ב-13 תארי גראנד סלאם נוספים לזוגות כאשר הן זוכות ארבע פעמים באליפות אוסטרליה הפתוחה, פעמיים ברולאן גארוס הצרפתי, עוד חמש פעמים בטורניר ווימבלדון ופעמיים באליפות ארצות הברית הפתוחה, מה שהפך אותם לצמד בלתי מובס במשחקי גראנד סלאם, כאשר זכו בכל הגמרים בהן השתתפו השתיים.

בנוסף מחזיקה Serena Williams בשני תארי זוגות מעורבים כאשר האחד מטורניר וימבלדון והשני מאליפות ארצות הברית הפתוחה.

סרינה הינה הטניסאית השלישית בדירוג כל הזמנים מבחינת זכיות בתארי גראנד סלאם כאשר במקום הראשון נמצאת מרגרט קורט האוסטרלית עם 24 תארי גראנד סלאם, ובמקום השני סטפי גראף הגרמניה עם 22 תארי יחידות.

סרינה ואחותה ונוס מצאו את עצמן מספר פעמים רב בסיטואציה בו הן מתחרות אחת מול השנייה כאשר סרינה מנצחת 15 מתוך 26 התמודדויות בין השתיים כאשר המתוכם 6 נצחונות בגמרי גראנד סלאם.

עם השנים עלו מספר טענות כי את תוצאות המשחקים ביניהן מי שקובע הוא אבי השתיים, מאמן הטניס ריצ'רד וויליאמס כאשר במסגרת טורניר ווימבלדון 2000 אמר טניסאי העבר ג'ון מקנרו במסגרת משחק בין השתיים כי לאביהן ריצ'רד כנראה יהיה משהו לומר על התוצאה בין השתיים וכנראה שהוא לא יאשר לסרינה לנצח.

טענות נוספות הושמעו על ידי הטניסאית הרוסייה אלנה דמנטייבה לאחר משחק מול אחותה של סרינה, ונוס, כי את תוצאת המשחק הקודם בין השתיים החליט אביהן ריצ'רד.

https://www.youtube.com/watch?v=462XUULo9G4

Scroll to Top