איך משיגים עוקבים לאינסטגרם

איך משיגים עוקבים באינסטגרם

בעלי חשבונות באינסטגרם רוצים לדעת אין משיגים עוקבים באינסטגרם. רבים מהאנשים רוצים להשיג יותר עוקבים באינסטגרם על מנת להעלות את הפופולאריות שלהם ורבים עושים זאת לצרכי שיווק של עסק, מוצר, רעיון, קידום אמן וכדומה. אז איך משיגים עוקבים באינסטגרם? קבלו מספר טיפים מעולים.

הגדירו את נושא החשבון – לפני הכל חשוב שיהיה לכם נושא מוביל לחשבון האינסטגרם שלכם. הנושא הוא בעצם הקונספט של החשבון שמייחד אתכם מחשבונות אחרים. השף הידוע יונתן רושפלד לדוגמא, לקח בשנת 2015 את חשבון האינסטגרם שלו והפך אותו למעין מסע שווקים שהוא מבצע על מנת לבשל אוכל טוב.

באינסטגרם שלו הציג השף בכל יום תמונות של טיולים בשוק, בישול האוכל, וסרטונים של הכנת הפרודוקטים. התמונות עוררו בדרך כלל אהדה וחלקן אף זעזעו את הגולשים וגרמו לנטישה בעיקר בסרטונים של הכנת הבשר. בכל מקרה, האינסטגרם שלו הפך לשנוי במחלוקת אך מיוחד. לכן, על מנת שגם אתם תוכלו ליחד את החשבון שלכם, חשוב להתמקד בקונספט שיוביל ויגדיר את החשבון וחשוב להתמיד בו.

שמרו על תוכן איכותי – אינסטגרם נבנה על תמונות איכותיות ויצירת תוכן איכותי תוך העברתו לעולם החיצוני. לכן חשוב לשמור על תוכן שכולל תמונות יפות ומסקרנות, סטטוסים באנגלית ועברית כדי למשוך יותר עוקבים באינסטגרם, וגיוון של סגנונות על מנת לעניין את שאר הגולשים. בצורה זאת תוכלו לגייס יותר עוקבים לחשבון האינסטגרם שלכם.

עקבו אחר העוקבים – על מנת שהחשבון שלכם ישגשג, חשוב להיות תמיד עם יד על הדופק. הגיבו לתגובות של העוקבים שכלם, היו פעילים באינסטגרם עם לייקים ופרגונים לחשבונות אחרים ושמרו על פעילות ענפה ברשת החברתית.

השתמשו בצורה נכונה בתגיות – התגיות מאפשרות לנו להביא את התמונות שלנו לחשיפה רחבה יותר. התיוג באינסטגרם, הלוא הוא ה האשטאג – מסייע לנו לחשוף את החשבון ברשת ומול מי שטרם הצטרף לעוקבים שלנו. לכן חשוב להשתמש בתגיות ממוקדות כדי לחשוף את החשבון. השתמשו בתגיות פופולאריות שאתם רואים שאחרים משתמשים בהם ותייגו חברים.

העלו פוסטים ותמונות בשעות קבועות – כמו בקידום בפייסבוק גם באינסטגרם ישנן שעות שבהן כדאי להעלות תמונות. העלו תכנים כל בוקר, או כל ערב, ובכך תוכלו לגייס יותר עוקבים שידעו כי בשעות אלה החשבון שלכם פועל. חשוב להעלות תכנים אחת לשבוע על מנת להישאר על המפה ולגייס יותר עוקבים לאינסטגרם.

אז אם אתם רוצים לדעת איך משיגים עוקבים באינסטגרם הכנסו לקישור המצורף

 

 

Scroll to Top