חיפוש עבודה

דרושים עובדים ! כדאי לדעת


אפשר לחלק את אוכלוסיית העובדים בארץ לכמה סוגים.


 


1.       אלו שעובדים בחברה או בארגון במשך תקופה.


2.       אלו שמחפשים עבודה ומעוניינים להשתלב בארגון או חברה בכדי לבנות לעצמם את הקריירה ולהתפתח לכיוונים מקצועיים.


3.       אלה שבבעלותם חברה/עסק/מפעל או נמצאים בתהליך של פתיחת עסק


 


כאשר אנו שייכים לקבוצה הראשונה, זה נראה כאילו כל הזמן יש משרות חדשות המוצעות בשוק. אנו שומעים על חברים ובני משפחה שמחפשים עבודה ולמעשה השוק נראה תחרותי מתמיד. לעומת זאת, כאשר אנו משתייכים לקבוצה השנייה ומעוניינים למצוא עבודה, זה נראה כמו משימה בלתי אפשרית. כשאנחנו בקבוצה השלישית, איתור עובדים עליהם ניתן לסמוך גם כן נראית כמשימה לא פשוטה, סוג של אתגר שלעתים מכניס אותנו ללופ של הכשרות ופיטורים, עד שאנחנו מוצאים את הצוות המובחר ובונים סוג של מעגל עובדים איכותי . בחרנו לספק לכם כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם למצוא עבודה/לחפש עובדים בצורה יעילה.


 


    ספרו לכולם בין אם אתם בצד שמחפש עבודה או בין אם אלה שמחפשים את העובדים, כדאי לספר לכמה שיותר אנשים שאתם מכירים כי אתם נמצאים בהליך הזה. מודעות היא דבר חשוב וכך יהיה לכם הרבה יותר קל להשיג את המטרה. מספיק שחבר שלכם, שמע מבן דוד שלו שמחפשים אצלו במשרד עובדים בטירוף, אתם כבר מקבלים איזושהיא ידיעה ויכולים לשלוח את קורות החיים שלכם למקום רלוונטי.


    השקיעו בקורות החיים שלכם אם לכתוב קורות חיים זה לא משהו שאתם טובים בו, חפשו סרטונים ומידע באינטרנט כיצד לכתוב קורות חיים. לכל מקום עבודה שאתם שולחים את קורות החיים שלכם, יש עוד עשרות אם לא מאות מועמדים ולכן עליכם לבדל את עצמכם מאחרים. בתור מעסיק שמחפש עובדים וודאי תוכלו להתחבר לעניין. עליכם להדגיש בקורות החיים אך ורק את מה שרלוונטי למשרה אליה אתם מועמדים.


    נסו להיות ממוקדים במקורות החיפוש היום בעידן האינטרנט יש המון מקומות בהם אפשר לבצע חיפוש עבודה החל מאתרים כמו אול ג׳ובס ורשתות חברתיות, אפליקציות למציאת עבודה תלוית מקום ולכן בחרו בין 2-3 מקורות שישמשו אתכם לאיתור משרה. נסו לבחור אך ורק מקורות שרלוונטיים לתחום שלכם.

אולי תאהבו גם

Scroll to Top