דרושים

דרושים

מודעות דרושים אפשר למצוא בכל מקום. במהלך העשור האחרון המודעות האלו עוברות שינוי. אם פעם הם היו על הנייר כיום בגלל ההתקדמות הטכנולוגית אפשר למצוא מודעת דרושים בכל מקום.

בעבר אם היית מחפש עבודה היית סוקר את כל מודעות העיתונים. מכין לעצמך עט ומסמן את המודעות הרלוונטים עבורך. חיפוש זה היה ברוב המקרים מתיש כיוון שהיית צריך לחפש במדורי הדרושים השונים. בעיתונים הארציים וגם במקומונים. התהליך הזה היה מורכב, איטי ולקח המון אנרגיה מאותו מחפש עבודה שרק רצה להתפרנס. אם הוא היה מוצא מודעת דרושים הוא היה רושם את הפרטים, ניגש לצלם עותק של קורות החיים שלו ושולח את המכתב בדואר. במשך השנים תהליך זה קוצר על ידי פנייה ישירה בטלפון, שלא תמיד ידעת אם עונים לך ואחר כך גם מפנים אותך לשלוח פקס.

כיום המצב שונה. עם ההתקדמות הטכנולוגית מודעת דרושים היא פשוטה וזמינה עבור כל אחד. גם משלוח קורות החיים נהפך פשוט יותר, תלוי לאיפה אתה שולח. ישנם כמה משרדי ממשלה שעדיין נשארו במאה ה20 ואתה צריך לשלוח פקס. כמובן גם שההמתנה בהתאם. אבל אלו רק מקרים בודדים. רוב המעסיקים כיום מחפשים עובדים דרך מודעות בעיתונים אבל לא רק שם. כיום אפשר לפרסם מודעת דרושים פשוטה על גבי דף אינטרנט באתר מסוים, דרך רשת חברתית או אפילו להפיץ מייל בין העובדים שלך שאתה מחפש ואם מישהו מכיר הוא מוזמן לפנות.

דרך שלישית מאד נפוצה היא לא לפרסם מודעת דרושים. בגלל ההתקדמות הטכנולוגית כיום חלק מסוים של המעסיקים רוצים סינון יותר קפדני ולכן הם "מעבירים" את המידע על אותה משרה רק דרך חברים קרובים או עמיתיהם לעבודה. דרך זו נועדה להבטיח שליטה באיכות האנשים המגיעים לראיון עבודה שברך כלל הוא כאב ראש לא קטן עבור המעסיק. לפנות מהזמן, לתת תשומת לב ואחר כך גם סיעור מוחות עם עצמו או בחברת אנשים אחרים לבדוק ולבחון אם אותו האדם מתאים למשרה.

דרושים

אולי תאהבו גם

Scroll to Top