פורץ משאיות

ההתמחות שפורץ משאית צריך

לא כל פורץ רכבים יכול לפרוץ משאיות

פריצת משאיות היא פעולה שנשמעת דומה ביסודה לפריצת רכבים, אולם ישנם הבדלים משמעותיים בין שתי הפעולות. בכדי שפורץ רכבים יוכל לעבוד גם כפורץ משאיות, יש צורך בהתמחות מיוחדת בפריצת משאיות. זאת משום שלכל משאית יש מנגנון פתיחה ייחודי משל עצמה, אשר יכול להשתנות בין שתי הדלתות, ואשר שונה בתכלית מהמנגנון פתיחה של דלתות רכבים. פורצי משאיות הם אנשי מקצוע מבוקשים מאחר ונהגי משאיות נתקלים לא פעם ולא פעמיים במצבים של שכיחת המפתח בסוויץ', בתוך המשאית, ועוד. לכן, התמחות בפריצת משאיות הינה התמחות כלכלית ומשתלמת אשר יכולה להביא הרבה מאוד לקוחות.

מה צריך בשביל לעסוק בפריצת משאיות?

  • רישיון ממשטרת ישראל – פריצת רכבים ומשאיות באופן מורשה ומאושר דורשת קבלת רישיון לעסוק בתחום ממשטרת ישראל. זאת משום שהמשטרה רוצה לוודא כי אנשי המקצוע מהתחום לא ישתמשו בידע המקצועי שלהם למטרות פליליות. כמו כן, רישיון מסוג זה מבטיח ללקוח כי הוא יכול לסמוך על הפורץ משאיות, וזהו עניין מאוד חשוב בכל הנוגע לתחום המקצועי הזה.
  • ידע במנגנון פתיחה של משאיות – פריצה למשאיות נעשית בדרך שונה מאשר פריצה למכוניות, מאחר ויש מנגנון פתיחה שונה מאוד של הדלתות. פריצת משאיות נעשית באמצעות סרגל מיוחד, ופורץ משאיות חייב להיות בקיא במנגנון הפתיחה של הדלת בכדי שהסרגל לא יפגע בחוטי החשמל של הדלת ויפגע בתפקוד שלה. כמו כן, ישנו הבדל משמעותי בין מנגנוני הפתיחה השונים של דלתות משאיות שונות, ולכן פורץ משאיות מקצועי חייב להכיר את המנגנונים השונים ואת ההבדלים בין המשאיות, ברמת בקיאות רבה מאוד. ידע ובקיאות אלו חשובים על מנת שהפורץ יוכל לבצע את עבודתו מבלי להזיק לדלתות המשאית.

מקצוע מאתגר ומספק

תפקידו של פורץ משאיות הוא להציל נהגי משאיות ולסייע להם בשעת צרה. על כן, זהו תפקיד מספק מאוד מאחר והוא מאפשר לעזור לאנשים במצוקה. כמו כן, זהו תפקיד מאתגר מאוד מאחר ויש צורך בזמינות 24/7 מאחר ומשאיות יכולות להינעל בכל שעה ביום, בכל יום. לסיכום, פורץ משאיות הוא איש מקצוע חשוב מאוד שמבצע תפקיד מאוד משמעותי ומאתגר.

פורץ משאיות

Scroll to Top