פרגולות בראשון לציון

פרגולות עץ – מחיר לעומת סוגי פרגולות שונים

פרגולות עץ הן הפרגולות הנפוצות ביותר, ויתכן שגם האיכותיות ביותר בשוק כיום

מדינת ישראל היא מדינה שופעת מאוד בפרגולות. אנחנו פוגשים בפרגולות מסוגים שונים במקומות רבים בחיי היום יום שלנו – בין אם בפרגולות עץ פשוטות שמשמשות מקומות רבים כפינות עישון נוחות ומוצללות במרחב חיצוני, ובין אם בפרגולות מעוצבות ואיכותיות מסוגים שונים, שיכולות להיות ממש אלמנט עיצובי איכותי בעיצוב חוץ. כפי שניתן להבין, האפשרויות שיש לנו כיום כאשר אנחנו רוצים לתכנן ולבנות פרגולות עבור הבית או העסק שלנו הן רבות למדי, אך אנחנו רוצים להתמקד בסוג הקלאסי, הבסיסי ואולי גם האיכותי ביותר של פרגולות – פרגולות עץ . העץ הוא חומר הגלם הקלאסי של הפרגולות, והוא טומן יתרונות רבים – הוא נוח לעיצוב ואסתטי בכל מקרה, הוא עמיד בתנאי מזג אוויר שונים וכל מה שצריך הוא לחדש ציפוי מפעם לפעם, והוא נוח לישיבה ולא גורם לאי נוחות במגע שלנו איתו. בהתחשב בכל זה, אנחנו צריכים לקבל על פרגולות עץ מחיר איכותי שיבטיח לנו השקעה נוחה ואיכותית בפרגולות עץ ברמה גבוהה, ונבין בדיוק מה האפשרויות שלנו בתחום זה.

ריכזנו עבורכם עבור סוגים שונים של פרגולות עץ מחיר ממוצע, אפשרויות שונות ועלותן

  • הנה כמה מחירים – כשאנחנו מנסים לקבל על פרגולות עץ מחיר אנחנו צריכים להבין שמדובר בתחום שיש בו לא מעט אפשרויות פרטניות בעלות מחירים ממוצעים שונים. עבור הסוג הפשוט ביותר של פרגולות עץ, עשויות קורות של עץ אורן בסיסי, נשלם בין 350 ל-650 ₪ עבור מ"ר של שלד עץ לפרגולה. אם אנחנו מעוניינים לשדרג ולהשקיע בקורות עץ גושני, המחירים הממוצעים יהיו 450 עד 1,000 ₪ למ"ר של שלד עץ לפרגולה. סוג העץ האיכותי ביותר עבור הפרגולות שלנו הוא זה שמכונה עץ רב שכבתי, עמיד בכל תנאי מזג האוויר ומפני שחיקה, במחירים ממוצעים של לכל הפחות 800 ₪, ועד 1,600 ₪ בממוצע. ניתן גם להוסיף קורות עץ עבור הצללת הפרגולה במחיר של 150-250 ₪ למ"ר, וכיסוי במבוק ניתן להשיג ב-100-200 ₪ למ"ר.
  • איפה זה עומד לעומת אפשרויות אחרות? האפשרות השנייה הנפוצה ביותר בכל מה שנוגע לחומר גלם לפרגולות היא אלומיניום. עבור פרגולות אלומיניום בצורתן הבסיסית ביותר, נשלם מחיר שנע בין 550 ל-1,200 ₪ למ"ר שלד, וכך ניתן לראות כי רק השקעה בסוג העץ האיכותי ביותר, שהיא בהכרח איכותית מאוד, תהיה יקרה יותר בממוצע מהשקעה בפרגולת אלומיניום בסיסית ביותר.

לעתים קרובות, כדאי להשקיע קצת יותר ולקבל פרגולה איכותית יותר לאורך זמן

מבחינה כלכלית, אין ספק כי ניתן להשיג ברכישה של פרגולות עץ מחיר איכותי ונמוך יחסית. עם זאת, חשוב גם לחשוב על עמידות ואיכות – ובהקשר זה שווה להשקיע בפרגולות איכותיות בכל מקרה, גם אם אנחנו לא מעוניינים לחורר את הארנק.

20

Scroll to Top