הדברת נמלים ג'ל 15

הדברת נמלים ג'ל 15

ג'ל להדברת נמלים מכיל חומר פעיל בריכוז נמוך ומשלב רכיבים שמטרתם למשוך את הנמלים שמחפשות אחר מזון. כתוצאה מכך, הדברת נמלים ג'ל 15 נחשבת יעילה ומתאימה לסביבה ביתית, מטבחים, חדרי מגורים, חדרי רחצה ועוד. הפיתיון לנמלים מגיע בצורת ג'ל על מנת להקל על היישום והוא מיועד גם עבור מי שמתמודד עם חרקים ומכרסמים בפעם הראשונה.

שיטת הפעולה של הדברת נמלים ג'ל 15 מבוססת על כך שהנמלים נמשכות לפיתיון ומצרפות אליו פועלות אחרות. כולן יחד לוקחות את החומר הפעיל שיש בתוך הג'ל אל תוך הקן והוא משמש גם כמזון עבור המלכה. הג'ל מחסל במהירות את המלכה והנמלים והוא יעיל להדברת סוגים ומינים שונים.

היתרונות של הדברת נמלים עם ג'ל

רמת היעילות הגבוהה היא לא היתרון היחיד של הדברת נמלים ג'ל 15. על קצה המזלג אפשר לציין עוד כמה תכונות ייחודיות של חומרי הדברה מן הסוג הזה, כגון:

א. ידידותי לסביבה – הג'ל עצמו ידידותי מאוד לסביבה והוא אינו מפר את האיזון האקולוגי. החומרים שנמכרים בישראל ובמדינות נוספות ברחבי העולם עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות, הם מתאימים גם לכמות גדולה של נמלים ואין סיכוי שהם יזהמו את הבית או החצר.

ב. בטיחותי למשתמש – השימוש בג'ל הדברה לנמלים לא דורש ניסיון מוקדם. מומלץ כמובן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשלב הדברת נמלים ג'ל 15 עם פתרונות אלטרנטיביים אחרים, אך את הג'ל עצמו אפשר לרכוש באופן עצמאי ולהשתמש בו ללא חשש. המוצר הוא בשיטת "עשה זאת בעצמך" והיישום שלו נוח ומהיר.

ג. עלות משתלמת – משתלם יותר להשקיע באופן חד פעמי ברכישת הדברת נמלים ג'ל 15 מאשר לנסות לרסס את החרקים שמופיעים על השיש, בבית או על הרצפה. הסיבה לכך היא שהג'ל מתמודד עם הבעיה עצמה ומחסל את המלכה, בעוד חומרי הדברה אחרים מאפשרים לחסל רק את הנמלים הפועלות שיוצאות החוצה.

לסיכום, כדאי לשלב את הג'ל בארגז הכלים של חומרי ההדברה. הג'ל יעיל מאוד נגד כל סוגי הנמלים והוא מוכיח את עצמו.

Scroll to Top