ג'קוזי

ג׳קוזי מתנפח – יתרונות

אם חלמתם פעם על אמבט ג׳קוזי בביתכם הפרטי, בחצר ביתכם, בחדר האמבטיה או בכל מקום אחר, הנה הגיע הרגע להגשים את החלום. לא רק שאתם יכולים להרשות לעצמכם ג׳קוזי אלא מעכשיו חברות שונות משווקת ללקוחותיהם גם ג׳קוזי מתנפח, שהוא קל לתפעול ופשוט מאוד חוסך מקום. הנה לפניכם כל היתרונות שבאמבט ג׳קוזי בביתכם הפרטי.

 

•        חווית משתמש יוצאות דופן – תוכלו להזמין חברים קרובים ובני משפחה אהובים, לבלות אתכם זמן איכות במים החמימים.

•        קל לתפעול – הג׳קוזי המתנפח מצויד במערכת תפעול נוחה ופשוטה. המנגנון שבאמצעותו האמבט עובד, הינו מנגנון פנימי ולכן בלחיצה על כפתור אתם יכולים להשיג חימום של המים ובלחיצה נוספת, את הזרמים והבועות. אמבטי ג׳קוזי קצת יותר משוכללים, יאפשרו לכם גם לתזמן את השהייה ולהפעיל טיימר.

•        מחיר אידיאלי- אם חשבתם שספא בבית זה אך ורק לעשירים, הרשו לנו לחדש לכם.. ממש לא. המחירים בשוק של ג׳קוזי מתנפח ובכלל גם ג׳קוזי רגיל ירדו מאוד בשנים האחרונות, זאת בכדי לאפשר גם למעמד הביניים להנות מהחוויה הזו.

•        קל ופשוט להרכבה – זהו למעשה היתרון המשמעותי שברכישת אמבט ג׳קוזי. אין צורך לסתבך. בלחיצת כפתור, האמבט מתנפח ומוכן לשימוש.

•        נייד – את האמבט תוכלו להזיז ממקום למקום, עד שתבינו היכן המיקום המושלם עבורכם. יחד עם זאת, תוכלו בימי הקיץ הנעימים להעביר אותו לחצר ובימי החורף, להכניסו פנימה בין אם ברשותכם מרפסת סגורה, חצר או אפילו חדר אמבטיה מרווח יחסית.

•        לשחחר את הגוף בסוף כל יום – כניסה למים החמימים והזרמים בעוצמות משתנות, יאפשרו לכם להנות משחרור של הגוף. שרירים תפוסים, כאבי פרקים, נפיחויות, לכל אלו ועוד נמצא אמבט הג׳קוזי יעיל.

•        קצת שקט- הרי כולנו עמוסים במליון דברים. שהייה של כמה דקות בכל יום באמבט, תשחחר מראשכם את כל המחשבות הטורדניות ותאפשר לכם לגמרי להימצא בשקט, שלווה ונחת.

 

הרשו לעצמכם להתפנק באופן חד פעמי. זה פינוק שיישאר אתכם למשך זמן רב, שכן אמבטי הג׳קוזי אותם אנו משווקים עשויים מחומרים איכותיים במיוחד, בטכנולוגיה מתקדמת שתבטיח לכם הנאה מושלמת.

 

https://www.youtube.com/watch?v=9900kRktPFM

 

Scroll to Top