Image

חברת חשמל דרושים

חברת החשמל היא חברת ממשלתית ציבורית אשר נוסדה עוד הרבה לפני קום המדינה בשנת 1923 על ידי פנחס רוטנברג והיא מתעסקת בהקמת תשתיות חשמל, הולכתו וחלוקתו ברחבי מדינת ישראל וברשות הפלסטינית. חברת החשמל היא אחת המעסיקות הגדולות במשק הישראלי כאשר מועסקים על ידיה מעל ל-13,000 עובדים.

חברת החשמל משקיעה הרבה מאוד כספים בתשתיות ופיתוח כאשר רק בשנה האחרונה השקיעה חברת חשמל מעל 9 מיליארד דולר בפיתוח תשתיות ברחבי הארץ. הדבר גורם לכך שלחברת חשמל דרושים עובדים רבים מכל הסקטורים, וזה כולל עובדים כגון חשמלאים ועד מהנדסי חשמל. במקביל לחברת חשמל דרושים אנשי תכנות ושיווק היות וחברת החשמל עוסקת בשנים האחרונות רבות בהנגשת השירותים ללקוח כך שגם נבנים צוותים אשר מנסים להבין מהם צרכי הלקוחות וגם אנשים תכנות אשר מתאימים את אתר האינטרנט, השירות הטלפוני והאפליקציה של חברת החשמל לצרכנים.

בניגוד לחברות רבות מהסקטור הציבורי אשר מגייסות את הכסף שלהם לתקציב השנתי מתקציב המדינה, חברת החשמל מגייסת את הכספים אותם היא משקיעה בתשתיות, משכורות והוצאות אחרות באמצעות גיוסי הון בארץ ובחו"ל, אך הממשלה ערבה לאותם כספים כמובן. כיום לחברת החשמל דרושים עובדים שמבינים יותר במשק הגז שכן על פי רוב התחזיות רוב הפקת החשמל בעתיד הקרוב הולכת להתבסס על גז ועל אותם מאגרי גז שנמצאו לחופי מדינת ישראל.

במקביל חברת החשמל עושה את המקסימום שביכולתה על מנת לדאוג להפקת אנגריה ירוקה ככל הניתן. המודעות סביב נושא האנרגיה הירוקה גובר יותר ויותר בשנים האחרונות ומשאבים של אנרגיה סולארית הופכים  לפופולאריים כמו גם הפקת חשמל ביתית לשימוש פרטי באמצעות פאנלים סולאריים הפכו גם הם לפופולאריים החליטו בחברת החשמל ליישר קו עם הנעשה וכיום משקיעים בחברה מאמצעים רבים על כך שהפקת החשמל תהיה פחות מזהמת וכמה שיותר ירוקה. כיום לחברת החשמל חמש תחנות כח אשר ביכולתן להפיק חשמל כאשר הראשית שביניהם נמצאת בחדרה, שם נבנתה לאחרונה ארובה רביעית, תחנת הכוח רוטנברג אשר נמצאת באשקלון, תחנת רידינג בתל אביב, תחנת הכוח אשכול באשדוד ותחנת הכוח בחיפה.

Scroll to Top