Image

לומדה לכיתה א

Time4Learning היא לומדה חינוכית מבוססת אינטרנט, לילדי גן עד בית ספר תיכון. לומדה לכיתה א – ו זו פופולארית  מאוד כלומדת העשרה, לימוד או סדר לימוד לקיץ. תוכנת Time4Learning היא תכנה מקוונת הכוללת אומנויות לכיתה א, שפה, מתמטיקה ומדעים. תלמידי כיתה א זוכים גם לכניסה ללימודי כיתה ב של מדעי החיים כחלק מההתקדמות שלהם. 

התוכנה  Time4Learning היא תוכנה שמבוססת אינטרנט לחלוטין, כך אין מה להוריד, אין תקליטורים ואין התקנה שיכולה להסתבך או שום דבר נוסף שצריך לרכוש. חברים רשומים בתכנית לימודים של התוכנה יכולים לגשת לתוכנה מכל מקום בעזרת שם משתמש וסיסמא.

לומדה ללמודי אומנות לכיתה א

תכנית הלימודים בתחום האומנויות של Time4Learning  מכילה 365 שיעורים בתחום אומנויות השפה ו289 שיעורים באומנויות השפה למתקדמים. תלמידים ילמדו שיעורי קול, עיצורים, תנועות, צירופי מילים, אוצר מילים והבנת הנקרא. הורים יכולים להיכנס לממשק ניהול מיוחד להורים שם הם יוכלו להדפיס שיעורים, מדריכים ודוחות התקדמות.

לומדה ללמודי מתמטיקה לכיתה א

תכנית הלימודים של  Time4Learning ללמודי מתמטיקה מכילה 102 שיעורי E LEARNING , שיעורי מתמטיקה לכיתה א אלו מחולקים לקטגוריות הבאות: מספרים, שברים, פעולות, כסף, דפוסים, צורות, הזמן ומדידה. לומדה זו מספקת גם חידונים, בדיקות והערכה. הורים יכולים לבדוק את ההתקדמות של ילדיהם באמצעות ממשק מנהל הדף. בנוסף להורים יש גישה להדפיס גיליונות עבודה.

שיעורי המתמטיקה בלומדה זו נועדו לחזק את המושגים שלמדו הילדים בגן הילדים. או שבנוסף אפשר להשתמש בלומדה כלמידה מרחוק.

השיעורים הראשונים של לומדה למתמטיקה זו הם שיעורי מספרים, הם ילמדו איך לספור בזוגות או בחמישיות. שברים עד 1/4 וחילוק באים אחר כך, חיבור וחיסור מגיעים אחריהם, הלומדה ממשיכה עם זיהוי של שני מספרים אם הם שווים או לא שווים, ברגע שכל השיעורים לכיתה א אלו הושלמו, הלומדה ממשיכה עם הילדים לעבוד על צורות ממדיות, קווי מספר, קריאת שעון וזמן. שיעורים של משקל, גרפים ופתרון בעיות סיבוב לא נכללים בקורס למידה מרחוק של לומדה זו. לסיכום הורים אם אתם רוצים שילדיכם יתפתחו  בצורה משמעותית ויהיה לכם מעקב על כך צרו איתנו קשר.

https://www.youtube.com/watch?v=SOdxdW4vhIQ

אולי תאהבו גם

Scroll to Top