מדרגות מעץ לגינה

מדרגות מעץ לגינה

משפחות להן גינה או חצר משקיעות בה לא פחות מאשר הן משקיעות בחללים שבתוך הבית. הגינה היא מקום מושלם לאירוח, מקום שבו אנו יכולים לצאת בשבת בבוקר לפרגולה או למרפסת, לשתות כוס קפה ולקרוא בנחת את העיתון של שבת או את ספר המתח שלנו. כחלק מהיותנו משקיעים בתהליך עיצוב הגינה, בין המוצרים היותר מבוקשים בקרב הקהל הישראלי הן מדרגות מעץ לגינה .

 

כיצד ניתן לשלב מדרגות מעץ בגינה שלנו?

ובכן, חשוב לציין שהטקסט מופנה לאנשים להם בתי קרקע פרטיים או דירות גן/גג. במידה וקיים מרחק בין השער הראשי לבין דלת הכניסה, ניתן לשלב מדרגות מעץ לגינה שיעניקו לכניסת הבית מראה יוקרתי, עוצמתי ועמוק. לצד המדרגות ניתן לשלב כל צמחייה שהיא ואז לקבל מראה עשיר במיוחד שירשים כל אחד שנכנס לבית שלנו. דרך נוספת לשלב מדרגות מעץ לגינה הינה כאשר יש לנו בריכת שחייה פרטית ואנו מעוניינים לשלב בקרבה שלה דק עם מדרגות עץ שלדוגמא יובילו לג׳קוזי או לבריכה עצמה. אותה סביבת עץ תספק לנו מקום מושלם לשבת בנחת בימים שמשיים ולהשתזף. בנוסף, ניתן לשלב מדרגות מעץ לגינה כאשר יש לנו גישה חיצונית לעליית הגג או למחסן.

 

על מה חשוב להקפיד בבניית מדרגות מעץ לגינה?

ראשית כל יש חשיבות מכרעת לסוג העץ אותו נבחר, שכן מדובר במדרגות שנבנות בחוץ וחייבות לעמוד בתנאי חום וקור קיצוניים לאורך שנים. חשוב לבחור בעץ עמיד, חזק ויציב שעבר את כל תהליכי החיטוי, הניקוי והייבוש החיוניים בכדי למנוע סדקים, חדירה של מזיקים ועוויתויות של העץ לטווח קצר וארוך. בנוסף, חשוב מאוד לתכנן את תהליך בניית המדרגות, ולבקש מבעל מקצוע לבנות עבורנו תכנית מסודרת, שכן מדרגות אמורות לספוג עומסים מסוימים וזה עניין של חישובים הכוללים את משקל העץ, את משקל העומס שמופעל על המדרגות עצמן ועוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבדוק את הדגשים לתחזוקה נכונה של סוג העץ אותו בחרנו, שכן עץ דורש ליטוש וצביעה אחת לתקופה אחרת הוא נהרס ולא נשמר.

Scroll to Top