Image

ספסל גינה מעץ

בשנים האחרונות החצר של הבתים אינה משמשת אך ורק לזריעת דשא אשר יהווה חצר משחקים עבור הילדים שלנו אלא במקרים רבים הוא משמש בתור הסלון המשני של הבית. מדינת ישראל בורכה באקלים נוח מאוד שמקנה לנו שמש ברוב ימות השנ ומזג אוויר נעים גם בתקופת החורף. הדבר גורם למשפחות רבות שברשותן בית פרטי לארח אורחים בחוץ או אפילו להעביר שעות רבות בעצמם בחצר במקום בתוך הבית. לטובת העיצוב של החצר רבים מהבתים שוכרים שירותים של מעצבים או אדריכלים אך אנו בטוחים שניתן לעצב את החצר בעצמכם ובמאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים לכך. 

 

ריהוט לגינה

אחד האלמנטים היותר נעימים שיקנו לגינה שלכם תחושה נעימה יותר של בית חם הוא הצבה של ספסל גינה מעץ. השימוש בחומר גלם מתאים כמעט לכל מקום בבית אך כאשר אנו מדברים על גינה, הוא מתאים כמו כפפה ליד. העץ הוא חומר גלם שקל לשלבו מבחינה עיצובית בשטח הגינה, בשטח המבואה לחצר, פינת ישיבה מתחת לעץ או בכל מקום אחר בגינה. מעבר לאלמנט העיצובי הוא גם מהווה פינת מפלט עבור רובנו אשר מוצאים בגינת הבית כמקום בטוח ושקט שאליו ניתן להגיע עם בן או בת הזוג לרגע רומנטי או להפגש בו עם כוס קפה בבוקר לפני ששולחים את הילדים לבתי הספר והגנים. 

 

פינה לילדים

היות והגינה משמשת גם כחצר משחקים לילדים, ניתן לשלב אלמנט אשר גם לילדים עבור משחק אך מאידך גם ישרדג את הגינה. ישנם מספר אלמנטים כאלו כאשר הראשון הוא ספסל נדנדה מעץ. ספסל נדנדה הוא הרבה מעבר לרהיט אלא הוא גם מתקן שילדים קטנים יכולים להעביר בו זמן רב. פריט נוסף הוא נדנדה רגילה אך היא תתאים רק במידה שיש לנו בגינה מקום מתאים לתלות אותה כמו עץ גבוה או עמודים שבהם ניתן להשתמש. נדנדה מכל סוג שהיא תוסיף לבית אלמנט מעט שונה שמקנה חיים לבית.

 

חשוב להדגיש כי בכל מקרה בו נשתמש בחומרי גלם או רהיטים אשר עשויים מעץ למקומות כמו גינה, חשוב לשים דגש על האיכות של העץ היות והוא עלול להתבלות על השנים כתוצאה משהייה בשמש ופגעי מזג אוויר כמו גשם ולחות ואף ממזיקים. לכן, כאשר מדובר בעץ המיועד לשימוש חיצוני יש לשים דגש רב על איכות הגימור של חומק הגלם. 

 

Scroll to Top