ספסל עץ לגינה

ספסל עץ לגינה- אווירה, עיצוב, נוחות

אחת הדרכים לשדרג את מראה הגינה שלנו הינה באמצעות שילוב חפצי נוי ייחודיים. אז למה לא לבחור בפריט שהוא גם יצירת אמנות וגם משמש אותנו לישיבה כמו ספסל עץ לגינה?

 

חומר העץ הינו חומר 100% טבעי אשר משתבח עם השנים ולכן כאשר אנו בוחרים בספסל עץ לגינה או ספסלי עץ מסוגים שונים, אנו נהנים מיתרון ברור ובולט- עמידות לאורך שנים. את ספסלי העץ מייצרים מעץ שעבר תהליכי חיטוי ייחודיים ולכן אין בעיה למקמם את הספסל באזורים עם חשיפה גבוהה לשמש, לחות או גשם. את הספסל העשוי כולו עץ מומלץ לתחזק אחת לשנה על ידי ליטוש, ניקוי וצביעה וכך להנות ממנו אפילו יותר. כמובן שפרט לעניין העמידות והחוזק, העץ הוא גם חומר גלם המשתלב בהרמוניה בגינה שלנו יחד עם הצמחים, הפרחים, הדק ו/או הדשא כך שבחירה בספסל עץ יוצרת בחצר שלנו מראה ייחודי וטבעי. ניתן ליצור קשת רחבה של ספסלי עץ בהזמנה אישית המתאימים לצרכים האישיים שלכם.

 

איך לבחור את הספסל המושלם?

אם אתם מחפשים נוחות, ספסל נדנה מעץ לגינה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם. דמיינו את עצמכם מתעוררים בשבת בבוקר, בחוץ שמש נעימה ובריזה שמלטפת את פניכם, כוס הקפה כבר מוכנה וכל מה שנשאר לכם זה לגשת לספסל ולהתנדנד בהנאה באוויר הפתוח לצד ציוץ הציפורים, העצים והפרחים בגינה שלכם. נשמע מופרך? ממש לא, הכל עניין של רצון.

 

אם אתם נוהגים לארח אנשים רבים בביתכם לארוחות וסתם ככה בשביל הכייף, אולי כדאי לכם לשקול ספסל פיקניק לגינה, ממש כמו אלו שממוקמים בחורשות ויערות ציבוריים רק בסטייל שלכם. ספסלי זולה עם כריות יכולים לסייע לכם ליצור סלון משפחתי וכייפי גם במרפסת או על הגג, כך שתוכלו לשבת ככה סתם עם הילדים, החברים והמשפחה בחוץ ופשוט לשכוח מהכל.

 

אז אתם צעד אחד בדרך לגינה מעוצבת עם מראה עץ שפשוט משתלב שם נפלא. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להחליט איזה ספסל מתחשק לכם ופשוט ליצור איתנו קשר דרך האתר או בטלפון.

ספסל עץ לגינה

 

Scroll to Top