ספסלים

היתרונות והייחודיות של ספסל זולה

אחד מהטרנדים הבולטים בשנים האחרונות, במיוחד של אנשים שמחפשים ריהוט לגינה שלהם (אך לא רק – גם למי שמחפש ריהוט פנימי לבית מדובר על טרנד חזק) הוא לבחור דווקא ספסל זולה בתור פתרון ישיבה מפנק במיוחד. למי שלא מכירים את ספסלי הזולה נסביר בקצרה על מה מדובר. אלו ספסלים נמוכים למדי, שיש להם משענת גדולה ורחבה, והזווית בין המשענת למשטח הישיבה היא קהה, ולעתים קרובות הספסלים הללו יכולים להתקפל, וגם מגיעים יחד עם כריות שנקשרות אליהם. אז מה מיוחד כל כך בספסלים הללו?

 

להכיר את הספסלים המיוחדים

  • נועדו למנוחה – קודם כל, צריך להבין שמי שבוחר ספסל זולה, מעוניין בפתרון ישיבה שלא רק יהיה נוח ,אלא גם ממש יהיה מיועד למנוחה של האורחים. לא סתם הספסלים הללו קיבלו את המילה זולה – בכך הם רומזים שהם מיועדים אמנם לישיבה משותפת, אך גם לישיבה שהיא נונחה מאד, שמאפשרת גם קצת לעצום את העיניים ולהישען אחורנית.
  • מערכות ריפוד לבחירתכם – אפשר לשבת על ספסל זולה כשהוא חשוף לחלוטין, אבל ברוב המקרים, ההעדפה הברורה היא לבחור בריפוד מתאים אשר יתחבר אל הריהוט הזה, ולרוב פשוט מניחים את הריפוד, או שפשוט קושרים אותו ישירות אל הריהוט. כך או כך, מדובר על כריות במגוון רחב של צבעים, והם יכולות להיות עבות או דקות לבחירתכם. אפשר אף לקנות כמה סטים שונים של ריפוד עבור הספסל, ולהחליף אותם בהתאם לעונות השנה, התחושות שלכם, סוג האירוח הקרוב, ועוד.
  • פתרון שהוא נייד – בניגוד למערכות ישיבה אחרות, ספסל זולה הוא לא משהו שחייב להישאר במקום אחד! קל מאד לקפל אותם ולהעביר אותם ממקום למקום. לא מדובר רק על העברה בתוך הבית. אם אתם יוצאים למשל בקרוב לפיקניק, אפשר לקפל את הספסלים הללו, לשים בתא המטען של הרכב, ולקחת אותם אתכם! כך אתם מקבלים פתרון גמיש במיוחד למגוון מקרים.

 

ההשקעה המשתלמת ביותר שיש

מאחר שיש כל כך הרבה יתרונות לספסלי הזולה, ברור שמדובר על פתרון שהוא באמת משתלם ואפקטיבי ותורם המון לבית שלכם. בחרו עוד היום בדגם שמתאים לכם!

Scroll to Top