Image

הצעות עבודה בצפון

תהליך חיפוש ואיתור העובדים הפוטנציאלים שיוכלו לקחת חלק בעסק שלך הוא בדרך כלל תהליך ארוך ומייגע המצריך מספר רב של שלבים בתהליך סינון המועמדים. ישנן כמה שיטות לחיפוש עובדים אך לפני שאתם מחליטים על אחת מן השיטות אנו ממליצים לכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות. השאלות שיוצגו לפניכם הם בעצם חלק מן הקריטריונים לפיהם יש לבחור את שיטת החיפוש הטובה ביותר עבור המטרה שלכם:

  • האם המשרה שאנו מציעים דורשת איוש מיידי ולא ניתן לחכות זמן ממושך מדי עד לסוף תהליך הסינונים?
  • האם מדובר על גיוס של עובד או שניים בודדים או שמדובר בגיוס מחלקה שלמה בעסק?
  • האם המשרה מצריכה כישורים מקצועיים יחודיים? אם כן עד כמה יש צורך בהם?
  • האם יש ביכולתנו לבצע סינון קורות חיים וביצוע ראיונות עבודה וכל העבודה הנדרשת בתהליך חיפוש העובדים?

איך בוחרים את השיטה המתאימה ביותר לצורך שלכם?

במידה ושאלתם את עצמכם את השאלות לעיל וגיליתם כי המשרה דורשת איוש מיידי ועליכם להכניס את העובד בהקדם האפשרי, עליכם לבחור בשיטת חיפוש עובדים שעובדת על לוחות הדרושים באינטרנט. רוב האנשים שמחפשים הצעות עבודה בצפון ובכל הארץ בודקים באתרי האינטרנט הפופולרים עם לוחות הדרושים מדי יום וכך תוכל לחשוף את המשרה שברצונך לאייש בזמן הקצר ביותר. אך עם זאת תקבל כמות רבה של קורות חיים אותם יש לסנן ולהזמין מועמדים לראיונות – דבר שאכן גוזל זמן.

ראיתם כי ישנה הגבלה במשאבי הגיוס של החברה בכל הקשור לניהול תהליך גיוס העובדים? לא נורא, תוכלו להיעזר על ידי פניה לחברות השמה וכח אדם. החברות ההשמה הן אלו שמפרסמות את המשרה המבוקשת, מבצעות את סינון קורות החיים, מראיינות עבורכם את העובדים הפוטנציאלים ולאחר כל התהליך הן מציעות לכם את המספר המצוצמצם של המועמדים שענו לקריטריונים שלכם.

במידה וחשוב מאוד שתהליך קליטת העובד יהיה קצר במיוחד ותתקבל תפוקה מהעובד מהר יותר עדיף לפנות אל עובדי חברה שפוטרו עקב קיצוצים או להעביר עובד קיים מתפקיד מסוים אל תפקיד בו יש מחסור בכוח אדם. בדרך זו ניתן להמנע גם שחיקת תפקיד של עובדים ותיקים ולהגדיל את הסיכויים לשמירת עובדים וותיקים בחברה.

אם יש צורך בתפקיד ספציפי הדורש כישורים מיוחדים וניסיון בתחום ניתן לבחור באופציה של חיפוש עובדים על ידי קבלת סיוע מ"צייד ראשים". צייד ראשים מאתר עובדים בחברות אחרות, לרוב מתחרות, יוצר קשר עם העובד ונותן לו את ההצעה. צייד ראשים שומר על דיסקרטיות מקסימאלית ולא חושף את זהות החברה.

 

 

 

אולי תאהבו גם

Scroll to Top